The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де і чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий бренд Protoprojects.

Текст: Софія Пилипюк, Наті Авдєєва

Фото: Олексій Березовський

 Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

Засновник бренду Дмитро Красний був двічі в Японії. У подорожах хлопець спостерігав за людьми, їхнім побутом і культурою, проаналізував відмінності між національностями та виразив свої спостереження через дизайн.

Protoprojects називають себе не брендом, а радше арт-проектом, який показує погляд на японську культуру крізь призму європейської людини та поєднує традиційні етнічні мотиви із сучасним виконанням.

Усі принти на одязі бренд друкує вручну, що унеможливлює масове виробництво, а тиражі виконує в обмеженій кількості. Звідси й назва Proto (перший) – кожну одиницю виготовляють як прототип.

Protoprojects

Дата заснування:

2018 рік

Виробництво: Київ

Де купувати: на сайті Protoprojects

Вартість:

від 800 гривень за футболку

1 500 гривень за лонгслів

до 3 500 гривень за ексклюзивні позиції, наприклад, кімоно чи брюки

Під час друку принтів використовують фарбу на водній основі, яка не шкодить довкіллю. До підбору тканин ставляться відповідально та намагаються уникнути залишку речей у колекціях. Наприклад, плащі з першої лінійки відшили лімітованим тиражем лише у п’ять одиниць з італійського нейлону. Для пошиття одягу обирають і натуральні тканини – трикотаж зі стовідсоткової бавовни.

«В основі нашого підходу лежить принцип «менше, але краще». Одяг, який залишився з першої колекції ми використовували в пошитті нової, розібравши її на шматочки і створивши патчворк-візерунок. Таким чином виходить своєрідний апсайклінг – новий лонгслів, наполовину зшитий зі старих», – кажуть у Protoprojects.

Засновники не прив’язуються до загальних тенденцій та сезонів і випускають невеликі дроп-серії два-три рази на рік.

Остання колекція проекту – Proto 2 – була натхнена етнокультурними особливостями різних регіонів Японії. Артефакти, зібрані засновником бренду, стали основою для розробки колекції і трансформувалися в принти на одязі. Кожна одиниця лінійки має дизайн, пов’язаний з певною місцевістю або містом, а вся колекція загалом представляє маршрут по Японських островах.

Над проектом працює двоє людей: Дмитро Красний, який відповідає за візуальну частину, та Антон Букорос, який займається фінансовими і технічними питаннями.

Наразі продають речі тільки онлайн на сайті Protoprojects. Однак команда веде перемовини з кількома київськими магазинами і сподівається, що незабаром їхній одяг можна буде приміряти перед покупкою.