The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де і чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий бренд «Марі каже «Так!».

  Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

Засновниця та дизайнерка бренду «Марі каже «Так!» Марина Вербовська раніше працювала в сфері IТ. Власний бренд вирішила заснувати, оскільки багато одягу дівчина створювала самостійно та відшивала його в ательє.

«Скільки себе пам’ятаю половину власного гардероба я шила індивідуально в найближчому ательє. Знайомі часто цікавилися моїм одягом і питали, де я купую речі. У 22 роки з маленького міста я переїхала до Києва. Він дав мені натхнення та поштовх до реалізації творчого потенціалу. І я почала роботу над власним брендом», – розповідає Марина.

Бренд працює лише з натуральними матеріалами, ефективно використовуючи тканину. Їх купують не гуртом, а вроздріб. Кількість речей однієї моделі мінімальний: інколи це чотири одиниці у двох розмірах.

 «Марі каже «Так!»

Дата заснування:

Cерпень 2018 року

Виробництво: Черкаси

Де купувати: в мультибрендовому шоурумі Little Boxes на вул. Кожум’яцькій, 16-Б або в майстерні бренду в ЖК «Зарічний», вул. Зарічна, 1-Б

Вартість: середня вартість за річ – 1900 гривень

Шерстяні жакети – 2000-2250 гривень

Спідниці або брюки – 1100-1600 гривень

Ціна на весняні сукні коливається між 1600-2100 гривень

«У мене є низка улюблених магазинів у Києві, куди регулярно завозять італійські тканини в обмеженому метражі. Зазвичай я викуповую весь. Ще один варіант – партнери в Італії, які доставляють нам тканину прямо з Флоренції. Ми, до речі, єдині замовники з України. Тому вірогідність того, що клієнт зустріне когось в одязі з такої самої тканини, майже нульова», – обіцяє Марина.

Засновниця бренду запевняє, що при виробництві використовують якісні та натуральні матеріали, потім одяг продають за доступними цінами. «Марі каже «Так!» створює «фешн-класику», дотримуючись естетики мінімалізму та не перевантажуючи дизайн зайвими деталями.

Наразі дизайнерка працює над брендом самостійно. Але за створенням загальної картинки стоїть багато підрядників: швеї, моделі, фотографи та веб-дизайнери. «Ми не маємо власного виробництва, тож звертаємося із замовленнями на пошив партій до українських швейних фабрик. Більшу частину одягу відшиваємо у Черкасах», – розповідає Марина Вербовська.

У середньому бренд презентує 2-3 нові моделі одягу щомісяця.