The Village Україна в рубриці «Молодий бренд» щомісяця розповідає про нових українських дизайнерів, де і чому варто купувати створені ними речі. У новому матеріалі – молодий бренд Toté, який пропонує жіночий одяг у витриманому стилі.

Фото: Toté
АВТОР: Софія Пилипюк, Наті Авдєєва

 Підпишись на канал про стиль KYIV LOOKS В TELEGRAM

Дизайнерка Аліна Френдій мріяла створити власний бренд лаконічних і класичних речей. Спочатку вона планувала робити сумки – тому й назва бренду походить від англійського tote (сумка-торба) – але їй не вдалося знайти якісної фурнітури. Далі Аліна спробувала пошити тепле пальто, схоже на тренч. Це й дало поштовх для подальшого розвитку марки.

Бренд належить до категорії diffusion line (bridge line). Тобто це дизайнерська робота, а не масове виробництво, з демократичними цінами. У Toté використовують італійські тканини. За словами дизайнерки, «така річ буде не на один сезон».

 Toté

Дата заснування:

3 липня 2018 року

Виробництво:

Київ

Де купувати:

Instagram

Вартість:

Ціни на речі: від 4 200 до 6 000 гривень

Брючні костюми: від 4 200 до 4 900 гривень

Пальта: 5 000-6 000 гривень

«Я надаю перевагу костюмам у чоловічому стилі, тому в колекції мого бренду ви навряд чи побачите сукню з мереживом», – ділиться засновниця. Цього сезону марка презентувала осінню колекцію, до якої увійшли лише пальта і класичні костюми. Скоро Toté обіцяє представити речі на зиму: теплі брючні костюми, пальта зі штучного хутра й теплі светри.

Зараз речі бренду можна замовити в Instagram. Засновниця обіцяє, що із часом одяг буде представлений у Києві.