На вулиці відчутно холоднішає, тож час подбати про теплі речі. Ми зібрали добірку українських брендів, які презентували нові осінньо-зимові колекції.

IrАro

У своїй новій колекції бренд IrАro приділив увагу верхньому одягу. Ключова річ лінійки, за словами дизайнерки, двобортне пальто чоловічого крою. Здебільшого в новій колекції використали базові кольори: сірий, бежевий, чорний та коричневий.

Дизайнерка переконана, що така стримана палітра дає змогу показати якість пошиття та нюанси крою. До колекції увійшли класичні брюки, сорочки, пальта й жакети чоловічого крою.

Де: на сайті бренду

Скільки: від 1 800 гривень за сорочку; 6 500 гривень за пальто

Daff

Бренд жіночого одягу Daff представив осінню колекцію, яка містить здебільшого оверсайз речі простих фасонів. Це, зокрема, светри, худі, спідниці, костюми, брюки та вовняні куртки. Майже всі вироби пошиті з натуральних матеріалів – бавовни, шовку та вовни.

Де: на сайті бренду або в шоурумі Hvoya на вулиці Велика Житомирська, 30-А

Скільки: від 4 200 за тренч чи пальто; від 1 650 гривень за худі чи светр

Marchi

Бренд Marchi представив нову колекцію тренчів. Речі виготовили з вітрозахисної та водонепроникної плащівки, а як фурнітуру для капюшона використали блискавку-зіпер, що допоможе сховатися від дощу. Кольорова гама тренчів: від світло-бежевих і теракотових відтінків до класичного чорного. В колекції є також інтерпретовані тренчі, схожі радше на подовжений жакет.

Де: на сайті бренду

Скільки: від 2 850 гривень за вітровку; від 4 500 гривень за плащ

Must Have

Масмаркет-бренд Must Have презентував нову осінньо-зимову колекцію. Серед основних виробів, які раніше марка не випускала, – пухові пальта та куртки різних кольорів і фасонів. Як наповнювач для верхнього одягу використали гіпоалергенний синтепух. Зовнішня тканина у всіх виробах – плащівка. Також до колекції увійшли шерстяні пальта класичного крою, в’язані костюми та светри.

Де: у магазинах Must Have або на сайті бренду

Скільки: від 4 299 гривень за пуховик; від 1 399 гривень за светр

«Марі каже «Так!»

Бренд жіночого одягу «Марі каже «Так!» випустив осінню капсулу. Як і в попередніх колекціях, бренд акцентував увагу на природних кольорах, мінімалістичному дизайні, вільному крої та приталених силуетах. Серед іншого представили універсальні костюми-двійки, шерстяні жакети вільного крою, брюки фасонів «палацо» та «банани», шерстяні вільні светри, класичні водолазки та легкі сукні.

Де: у шоурумі на вулиці Шота Руставелі, 24, у магазині «Всі.Свої» на вулиці Хрещатик, 27 або через інстаграм бренду

Скільки: 3 900 гривень за костюм; 1 750 гривень за брюки; 1 450 гривень за светр

Ienki Ienki

Український бренд верхнього одягу Ienki Ienki презентував нову колекцію осінь-зима 2019. Цього разу марка не обмежилася лише пуховиками та додала дві лінійки – гірськолижну і трикотажну.

Де: придбати на сайті бренду

Скільки: пуховик від 1 005 євро

Slowme

Бренд одягу Slowme створює в’язаний мінімалістичний одяг для різних сезонів. Марка випускає речі здебільшого з натуральних матеріалів: шерсті, шовку, бавовни, віскози, льону. В осінній капсулі представлено светри, гольфи та топи з італійського мохеру із шовком, мериносової шерсті та альпаки. На зиму обіцяють створити речі з кашеміру.

Де: через інстаграм бренду

Скільки: від 1 500 гривень за в’язаний топ

Kachorovska

Цієї осені марка зробила акцент на базовий взуттєвий та сумковий гардероб. У новому асортименті переважають вироби бежевих, пісочних та коричневих кольорів. Окрім них, актуальні відтінки: хакі, попелястий, бордовий та темно-синій. У Kachorovska відмовилися від колекцій та оновлюють асортимент щотижня.

Де: у магазинах Kachorovska або на сайті бренду

Скільки: від 2 300 гривень за кеди; 3 200 гривень за черевики

Kozhuhar

Український бренд сумок цієї осені представив модель mini slice. Вона зроблена з яскравих елементів шкіри. Сьогодні марка працює над створенням нових моделей та розширенням асортименту.

Де: у шоурумі на вулиці Артема, 1-5 або на сайті бренду

Скільки: сумка 9 425 гривень

Фото надані брендами