The Village Україна розповідає про 7 молодих брендів чоловічого одягу, в речах яких можна як кататися на велосипеді, так і вдягати на роботу.

 Riot Division

Заснування: 13 квітня 2010 року

Дизайнер: Олег Мороз

Де купувати: в магазині марки на вулиці Ярославів Вал, 33, а також на сайті та в магазині SHIFT за адресою Саксаганського, 18


Ціни: 500 – 7000 грн

Дизайнер Олег Мороз працював в офісі на нудній роботі, займався фотографією і іноді бився на вулицях за столичний футбольний клуб. Тоді він і вигадав кофту battle-hoodie з капюшоном-маскою, щоб у разі масових бійок його не змогли знайти правоохоронні органи. З розробки такого функціонального одягу і почалася історія бренду Riot Division. Сьогодні асортимент марки складається з одягу для чоловіків: курток, футболок, сорочок, брюк, шортів і кросівок. Більшість виробів – «трансформери».

Одяг шиють на фабриці в Україні з використанням технологічних тканин, наприклад, світловідбиваючої або TYVEK – тканини, що схожа на папір за фактурою.


Олег Мороз

Дизайнер Riot Division

«У наш час важко визначити назву стилю. Вектор, який я і мій напарник по бренду обрали для майбутнього – це трансформація і модульність. В Riot Division поєднується багато стилів, як туристичний, так і спортивний, так і класичний. У нас є все, щоб одягнутися з ніг до голови, це і була мета з самого початку – робити цілісний образ».


ЩО ПРИДБАТИ: куртку-трансформер та кросівки зі шкіри і неоперена.

 Seven Mountains

Заснування: 2014 рік

Дизайнер: Сергій Сівецький

Де купувати: на офіційному сайті 7mntns.com, в офісі бренду за адресою вулиця Пирогівський Шлях, 34, корпус 4. В Києві в магазинах Всі Свої та One Factory, в Одесі та Миколаєві в магазині Trendon, у Львові в магазині Like Bylook.


Ціни: 200 – 2600 грн

Бренд Seven Mountains створює комфортний та якісний одяг на кожен день. Відсутність зайвих деталей, чисті кольори і простий крій роблять їх речі незамінною частиною базового чоловічого гардеробу. Марка робить ставку на верхній одяг: парки та куртки. Окрім того в них можна замовити сорочки, спортивні штани та джинси.


Сергій Сівецький

Дизайнер Seven Mountains

«Seven Mountains – це не перший мій бренд. До нього був субкультурний бренд OKRUG для BMXерів, а потім фабрика УкрБрендПошив. У 2014 році на хвилі кризи я заснував Seven Mountains, щоб реалізувати досвід і знання, здобуті за час управління фабрикою і іншими брендами. До того ж на ринку спостерігався певний занепад через кризу і було мало цікавих брендів. Всі робили реглани, футболки та інші однотипні речі. Я взяв за основу напрямок пошиття якісних, функціональних чоловічих курток американського та європейського зразків. Метою Seven Mountains було створення доступного повсякденного чоловічого одягу».


ЩО ПРИДБАТИ: демісезонну куртку.

 Act.1

Заснування: 2016 рік

Дизайнер: Олександр Троцюк, Олексій Солодовніков і Яу Хінне

Де купувати: бренд приймає замовлення у всіх своїх соцмережах. В Києві речі можна придбати в магазинах Underwood Store, 24.00 Store, у Харкові в Mel Concept Store, в Одесі у Utopia 8 Intelligent Store та в Санкт-Петербурзі у двох магазинах 16 Station і JNBY.


Ціни: 900 – 6000 грн

Дизайнери Act.1 кажуть, що створюють сучасний інтелектуальний чоловічий одяг, який би носили вони самі. Кожен в команді має свою зону відповідальності, але всі троє завжди повністю залучені в роботу над колекцією, від обговорення концепції і до тесту зразків.

Act.1 використовує для своїх виробів турецьку та італійську бавовну, південнокорейські техно-тканини, японську і європейську фурнітуру. Першим хітом бренда стали шорти Row – сучасний силует, дихаюча швидкосохнуча синтетика, зручно розташовані кишені. Попит на них настільки перевищив очікування, що марка вирішила повторити їх цього літа.


Олександр Троцюк

Дизайнер Act.1

«Ми вибудовуємо взаємовигідні відносини з фабриками, відвідуємо виробництва для знайомства з фахівцями, які шиють наші речі. Питання не стільки в контролі якості, скільки у формуванні ставлення до виробів. Багато в чому саме це дозволяє досягнути необхідної планки якості. Наприклад, якщо ми називаємо парку універсальною, то при розробці ми враховуємо її вагу і інші ергономічні деталі, щоб людина не тягала за собою в подорожах додаткові кілограми».


Що придбати: накидку Норагі з легкого деніму та техно-тканини.

 Dastish Fantastish

Заснування: 2012 рік

Дизайнер: Володимир Демчинський

Де купувати: речі бренду можна замовляти у їхніх соціальних мережах, а також купити в магазинах в Києві 24.00 на базі клубу Closer, SMLXL та One Factory.


Ціни: 250 – 16 000 грн

Проект під назвою Dastish Fantastish розпочався у 2009 році. Спочатку він був виключно музичним, націленим на виступи і продюсування авторських треків електронної музики. В 2012 році ідеолог проекту і дизайнер за освітою Володимир Демчинський, поставив собі за мету створювати модний одяг в стилі street fashion.

Марка розробляє і відшиває всі речі в Україні. Тканини використовують найрізноманітніші. Мають особливу пристрасть до саржі, трикотажу, шкіри та нейлону. Окрім базового та верхнього одягу пропонують своїм клієнтам взуття, головні убори, сумки, шкарпетки, різні аксесуари. У найближчих планах бренду закінчити сайт, над редизайном якого робота кипить вже півроку.


Володимир Демчинський

Дизайнер Dastish Fantastish

«Ми з хлопцями завжди любили модні практичні речі, регулярно шили одяг для сцени і на кожен день. Думка про те, щоб випускати авторський одяг була завжди. В якийсь момент ми просто набралися сміливості і грошей. Ми звикли відштовхуватися від трьох понять, які взяли за основу нашого одягу: естетика молодості, футуризм і темна романтика. Останні наші роботи можна віднести до субкультури Кіберпанк».


Що придбати: світшот або светр та спортивні брюки.

 Unistreet

Заснування: 2017 рік

Дизайнер: Сергій Леско і Юрій Кролик

Де купувати: поки придбати продукцію бренду можна на його офіційніх сторінках в соцмережах.


Ціни: 500 – 1350 грн

Дизайнери Сергій Леско і Юрій Кролик об’єдналися, знайшли мануфактуру для виробництва, підібрали натуральні матеріали, протестували їх на якість, щоб бути впевненими, що речі будуть витривалими при пранні та багаторазовому використанні. В березні 2017 року дизайнери презентували перший лукбук.

Ідеологія Unistreet полягає в тому, що одяг бренду – уніформа для жителів великих міст, завдяки якій можга знайти «своїх» серед мільйонів.


Сергій Леско

Дизайнер Unistreet

«Ідея принтів, що представлені в першій колекції Unistreet з’явилась не випадково. Це втілення спогадів двох поколінь: перші ще пам’ятають 90-ті, а другі, не уявляють життя без Інтернету. Все це ми намагалися відобразити та розкрити в нашій колекції завдяки поєднанню мінімалістичного лого, яскравих кольорів та класичних силуетів, які будуть робити ваш день комфортнішим та яскравішим».


Що придбати: худі та футболки з принтами.

 ASKOTAXIST

Заснування: 2014 рік

Дизайнер: Влад Тіст

Де купувати: в шоурумі бренда в центрі Одеси, в Києві в магазині 24.00 на базі клубу Closer.


Ціни: 600 – 15 000 грн

На холодний сезон одеський бренд ASKOTAXIST випускає верхній одяг: парки, пуховики, денімові куртки, бомбери, пальта, дощовики. У теплу пору року перемикаються на футболки, майки та шорти.

Цього року бренд планує розширити жіночу лінійку одягу і приділити увагу аксесуарам. У планах також зробити кілька колаборацій і випустити свою першу пару взуття.

Влад Тіст

Дизайнер ASKOTAXIST

«Першими речами бренду були футболки та світшот. Вони не принесли нам ніяких фінансових успіхів, але дали змогу налагодити спілкування з швачками і покупцями. Слідом за футболками була випущена перша парка, і це істотно підняло нас на голову вище інших молодих дизайнерів, дало поштовх для подальшої діяльності. Так почав формуватися наш стиль, який ми позначили як street fashion: ми стали поєднувати вуличний стиль (використання бавовни, деніму) з подіумним шиком (працювали з пір'ям страуса та лакованим шкірозамінником)».

Що придбати: чорний бомбер.

 IDoL

Заснування: 2007 рік

Дизайнер: Серж Смолін

Де купувати: в шоурумі бренду в Києві на вулиці Щекавицькій 30/39, а також на сайті www.idol.ua.


Ціни: 1500 – 15 000 грн

Сьогодні бренд представлений двома лініями одягу: IDoL.Bespoke – це унікальні чоловічі костюми, створені за індивідуальними лекалами з урахуванням усіх анатомічних особливостей будови тіла, на які йде 80 годин ручної праці та IDoL. – колекції чоловічого одягу ready-to-wear.

У форматі ready-to-wear марка випускає сорочки, жилети, брюки, плащі, футболки, шорти та костюми. Костюми, які створює дизайнер Серж Смолін – це відродження класики у сучасному контексті.

Що придбати: чоловічий костюм.