Компанія L’Oréal представила інноваційні пристрої для домашнього та салонного фарбування – Colorsonic і Coloright. Презентацію провели в межах усесвітньої виставки споживчої електроніки CES 2022. Компанія планує запустити продаж Colorsonic у США на початку 2023 року.

Що таке Colorsonic і як він працює

Унаслідок пандемії COVID-19 кількість людей, які фарбують волосся вдома, збільшилася на 6%. У відповідь на це L’Oréal створили Colorsonic – портативний пристрій, який використовує спеціальний механізм для змішування точної кількості проявника та фарби, щоб створити бажаний відтінок. 

п’ять кроків Фарбування з Colorsonic:

1. Обираєте відтінок із 40 запропонованих на сайті. Фарбу для волосся без аміаку можна замовити на вказану адресу

2. Вставляєте картридж із відтінком у пристрій для приготування бажаного кольору. Фарба і проявник не почнуть змішуватися, доки ви не ввімкнете пристрій. Це важливо для збереження кольору та свіжості фарби

3. Проводите пристроєм від коренів до кінчиків волосся для рівномірного нанесення фарби. Рухлива насадка запобігає надлишковому дозуванню та протіканню й обертається 300 разів на хвилину. Це допомагає ефективно та швидко нанести фарбу. До комплекту також входить насадка для довгого волосся (до плечей або довшого)

4. Чекаєте протягом 30 хвилин. Потім ретельно змиваєте фарбу

5. Виймаєте картридж із пристрою. Ви зможете використати фарбу, яка залишилася, для корекції коренів, що відросли, і зафарбовування сивини

Colorsonic створений у межах програми сталого розвитку «L’Oréal в інтересах майбутнього». Одне із зобов’язань компанії – розробляти продукти з турботою про довкілля. Саме тому пристрій можна використовувати багато разів, а його картридж підлягає переробленню.

Окрім того, до комплекту входять рукавички, які можна використовувати повторно до 10 разів. Вони мають високі показники захисту. Сам пристрій Colorsonic і картриджі доставляють у пакованні із сертифікованого паперу, що підлягає вторинному переробленню.

Що таке Coloright

Coloright – система для фарбування волосся, яка працює на основі технології штучного інтелекту. Вона використовує сервіс для віртуальної примірки відтінку фарби та дає змогу отримати персоналізований колір, який обирає з 1500 запропонованих варіантів.

«Багатий досвід і лідерство в категорії фарбування волосся дали можливість нашим дослідникам, Data Scientists та інженерам повністю переосмислити підхід до фарбування. Для звичайного споживача ми розробили Colorsonic – пристрій для багаторазового використання в домашніх умовах. А для салонів краси – пристрій для стилістів Coloright», – зазначила Барбара Лавернос, заступниця генерального директора Групи L’Oréal, голова підрозділу досліджень, інновацій і технологій.


Матеріал підготовлено за підтримки L’Oréal UKRAINE