Український ритейлер INTERTOP Ukraine запустив новий формат мультибрендових магазинів. Компанія створила технологічний фешн-простір, у якому представила різні категорії товарів: взуття, одяг, аксесуари та косметику. Перший магазин в оновленому форматі відкрили в київському ТРЦ Respublika Park.

The Village Україна разом із брендом INTERTOP розповідають про оновлену концепцію ритейлера та чому вона зручна для покупців.

Зручний дизайн для різних сценаріїв шопінгу

У нових магазинах INTERTOP змінив ключові кольори на яскравіші, а дизайн став більш ергономічним. Формат оновленого простору передбачає два принципово різні маршрути для шопінгу. Перший дозволяє швидко отримати й оплатити онлайн-замовлення. Другий пропонує покупцям розслабитись і насолодитися процесом шопінгу. Для цього в оновлених магазинах розробили чітке та зрозуміле зонування за стилями, брендами та типами товарів. А щоб клієнт почував себе комфортно під час примірок і прогулянок магазином, створили острівки для відпочинку зі зручними меблями.

Комбінування онлайн-вибору з офлайн-купівлями

INTERTOP зробив шопінг зручним як для любителів онлайн-купівель, так і для тих, кому важливо приміряти та подивитися на товар перед придбанням.

Щоб клієнт міг швидко переглянути інформацію про бренди, прочитати відгуки та перевірити наявність розмірів чи кольорів, у магазинах розмістили інтерактивні дисплеї. Вони допоможуть зробити замовлення, якщо ви, наприклад, обрали сукню, але хочете доповнити образ сумкою чи новим взуттям, яких наразі немає. Приміряти та забрати ці речі можна буде не лише в магазині INTERTOP, а й у будь-якому з монобрендових бутиків, які є частиною мережі, наприклад, Vans, Timberland або Marc O’Polo й інших.

Зібрати повний образ в одному місці

Асортимент INTERTOP налічує понад 500 брендів одягу, взуття, аксесуарів і косметики, які можна замовити прямо додому або в будь-який зручний магазин мережі. Серед них є світові бренди преміумсегменту, як-от Emporio Armani, Marc O’Polo, The North Face, масмаркет-бренди Koton, Defacto, Colin’s, а також локальні українські виробники, наприклад, Must Have. Серед взуття ви зможете знайти бренди: Ecco, Timberland, New Balance та Puma, молодіжні Vans та інші. Косметика також представлена різними марками: від італійської Kiko Milano до української Mermaid.

Онлайн-додаток як персональний стиліст

Нова концепція мережі робить акцент на зручності та задоволенні від шопінгу. Щоб спростити процес вибору товарів, в INTERTOP розробили додаток, який підлаштовується під кожного користувача. Його алгоритми показують клієнтам тільки актуальний контент, спираючись на їхню стать, улюблені бренди та стиль. А на сайті штучний інтелект зможе підібрати готовий образ під конкретну річ із каталогу або взагалі створити його з нуля. Наприклад, щоб зібратися на вечірку, до офісу чи спортзалу, ви можете обрати один елемент одягу, а потім поставити фільтри на конкретний тип речей, яких вам не вистачає, їхню кількість і кольорову гаму.

Матеріал підготовлено
за підтримки