Український бренд Griffon Socks презентував капсульну колекцію светрів для сезону осінь-зима 2019-2020.

Бренд Griffon Socks презентував капсульну колекцію светрів у чотирьох кольорах.

У колекцію увійшли чотири светри унісекс у фіолетовому, жовтому, зеленому та помаранчевому кольорах (850 гривень). Кожен має унікальний орнамент. За словами засновників Griffon Socks, основний акцент зробили на  зручність і нетривіальність.

Придбати светри можна на сайті бренду або через Instagram-сторінку

Поки що одяг представили у розмірі М як для чоловіків, так і для жінок. Але засновники планують розширити сітку до двох розмірів.

«Ми прагнули створити одяг, заради якого ви б захотіли вийти з дому в похмурий ранок. Наша капсульна колекція – вдалий дебют компанії у створенні светрів. Це історія про оригінальність та яскравість, про прагнення почуватися комфортно і водночас яскраво. Незвичайні принти, якісний трикотаж-жакард та ультрасучасні кольори – найкраща комбінація для довіри клієнтів», – зазначають засновники бренду Марія та Денис.

Над лукбуком для светрів Griffon Socks працювали:
фотографка Катя Стремоухова, стилiст Iлля Чернишевський, макiяж і зачiска –Ольга Малихiна, продюсер Кирил Пасiчнюк, моделi Микола Iльченко та Настя Свєтлая, асистент фотографа Дмитро Лавренчук.

«Під час роботи над кампанією я надихалася різноманіттям та унікальністю людей навколо. Ми розповіли історію светра за допомогою стилю, світла й тіні. Було дуже цікаво експериментувати, адже светри Griffon так круто трансформують образ», – розповіла фотографка Катя Стремоухова, яка створила візуальну кампанiю для дебютної капсульної колекції светрів.

 Griffon Socks – сімейний бренд, що створює вязані шкарпетки для дітей і дорослих.

Іnstagram


Матеріал підготовлено за підтримки Griffon Socks