У мережі магазинів взуття та аксесуарів Walker – нова колекція. До неї увійшли моделі чоловічого і жіночого взуття та аксесуари світових брендів. 

Walker, Want more from Moon Studio on Vimeo.

«Хочу ще» – нова рекламна кампанія Walker.

Весняно-літня колекція у Walker відповідає головним трендам нового сезону –масивні підошви, логоманія, кросівки-шкарпетки, неонові кольори та різні способи шнурування. 

До колекції увійшли: босоніжки зі стійким каблуком, лофери, еспадрильї, сандалі, слайдери, класичні лодочки, кеди та сліпони. Великий вибір актуальних білих кросівок.

Нову колекцію аксесуарів у мережі Walker також сформували згідно з останніми трендами. Це плетені, прозорі, поясні, мініатюрні чи класичні tote сумки. До колекції також увійшли об'ємні рюкзаки з лого.

Серед брендів у новій колекції є взуття та аксесуари від Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Diesel, DKNY, GANT, Preppy, Guess, Schutz. У новому сезоні також додали речі від JUICY BY JUICY COUTURE, GAS, PETITE JOLIE.

Колекція вже доступна в усіх магазинах бренду в Києві, що розташовані в: ТРЦ Ocean Plaza, Sky Mall, Gulliver, Lavina Mall, Dream Town, ТЦ «Глобус» та «Піраміда».

У межах презентації нової колекції Walker також анонсували нову рекламну кампанію «Хочу ще» та маніфест бренду. Останній стверджує, що «весною варто хотіти більшого та отримувати бажане. Не варто обирати між стриманістю та шиком. Чи відмовлятися від класики на користь сучасності». Обирайте все, що вам заманеться – вказано у маніфесті Walker. 

Instagram Facebook Сайт

 Walker – мережа мультибрендових магазинів взуття та аксесуарів для чоловіків і жінок. Магазин Walker є у восьми містах України.


Матеріал підготовлено за підтримки Walker