Компанія «Епіцентр» разом з агенцією Postmen створила колекцію апсайклинг-сумок із банерів zero-waste виставки «Леся Українка: 150 імен».

До дропу ввійшли рюкзаки, тулбеги, шопери, кейси для ноутбуків і сумки-«бананки».

Усі сумки мають унікальний принт, тому що вони виготовлені з різних частин банерів.

Сумки можна замовити на сайті. Кошти, отримані з продажу, спрямують на підтримку літературно-меморіального музею Лесі Українки в Новограді-Волинському.


До 150-річчя Лесі Українки відбувся мистецький проєкт «Леся Українка: 150 імен». У його межах проводили дискусії Косач Talks, презентували перше повне зібрання творів поетеси без цензури, оперу Влада Троїцького LE, транслювали «Радіо Леся» та представили ювілейну айдентику, яку розробила агенція Postmen. Її використовували під час створення виставки та, відповідно, банерів.

Усі матеріали виставки до 150-річчя поетеси розсортували й відправили на повторне перероблення.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото «Епіцентр»