Компанія Uklon створила колекцію апсайклинг-сумок Rebord із вінілових банерів, щоб звернути увагу на проблему утилізації рекламних матеріалів.

До першого дропу ввійшли 100 сумок. Для замовлення потрібно залишити заявку на сайті та перерахувати 600 гривень для проєкту «Україна без сміття».

Кожна сумка має індивідуальний дизайн, тому що шматки рекламних банерів поєднують у рандомному порядку. Розробленням ідеї та дизайном займається креативне агентство I am IDEA.

Кошти, отримані з продажу сумок, спрямують на будівництво екопростору на ВДНГ: станції сортування, музею перероблення та споживання, open air артпростору та no plastic фермерського ринку.

Поки що у світі немає екологічного механізму утилізації рекламних банерів. Найчастіше їх спалюють. Апсайклинг дозволяє  розумним способом мати справу з відпрацьованим ПВХ-матеріалом.


«Україна без сміття» запустила кампанію «Мий-Стискай-Сортуй», щоб залучити до сортування та перероблення сміття користувачів служб доставки. Як долучитися.

«Україна без сміття» відкриє ще одну сортувальну станцію на ВДНГ.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Фото: Uklon