Видання The New York Times написало статтю про українського дизайнера Руслана Багінського.

У статті Багінського називають «розкішним капелюшником для зірок Instagram», найбільш відомого за кепки ручної роботи з войлока, твіду та інших матеріалів.

«Три роки тому, коли капелюхи від Багінського засвітилися в Instagram, він написав моделі Беллі Хадід. Вона направила дизайнера до свого стиліста, і той попросив зразки робіт [Багінського]. Після цього Хадід одягнула вишнево-червону кепку на вечірку в рамках New York Fashion Week», − пише видання.

Тепер капелюхи Багінського одягають Мадонна, Джіджі Хадід, співачка Жанель Моне і модель Кайя Гербер.

Головні убори від Багінського продаються у Net-a-Porter та Moda Operandi, також вони невдовзі з’являться в Antonia в Мілані, Harrods у Лондоні та Holt Renfrew у Канаді.

«Мені дуже важливо тримати виробництво в Україні. Мова йде про працевлаштування місцевих людей. Але це також про те, щоб показати стиль та культуру України світові», − каже Багінський.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі