Шведський бренд H&M планує переформатувати 5 тисяч своїх магазинів на логістичні центри для інтернет-покупок, пише The Financial Times.

«Ми вважаємо, що роль магазинів зміниться. Ми все ще віримо у життя офлайн-магазинів, але тестуємо новий формат, який буде більш привабливим і полегшуватиме шопінг», − розповів виконавчий директор компанії Карл-Йохан Перссон.

Магазини почнуть використовувати як точки для видачі чи повернення покупок, які замовили онлайн.

У 2020 році H&M відкриє близько 200 магазинів, переважно на ринках, що розвиваються. Водночас компанія закриє 175 магазинів на ринках Європи та Північної Америки.

Компанія планує збільшити кількість складів у країнах, щоб можна було доставляти онлайн-покупки клієнтів у фізичні магазини.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі