Київський бренд жіночого одягу Lutiki випустив нову колекцію «для тих, хто відлітає у тепло».

Колекція складається з семи речей з шовку різної щільності, яких достатньо для легкої подорожі.

«Гумор вшитий у речі колекції разом зі здоровим глуздом. Пуховик «як у Принцеси Діани» хороший і для тих, хто залишається без канікул у місті, а сорочки з вшитою хусткою – ідеальна річ для паломників під жарким сонцем або православними храмами», – розповідає дизайнерка Lutiki Соня Солтес.

Також є компактний пуховик, який легко згортається, асиметрична майка на застібці у вигляді металевого ланцюжка, шорти серфера, футболка, сорочка, об'ємний костюм-двійка з сорочкою та спідницею та фестивальне плаття.

Пуховик – 15 600 гривень, майка– 4 500 гривень, шорти – 6 000 гривень, прикраси – від 3 000 до 8 000 гривень.

На створення другої колекції Lutiki дизайнерку надихнули фільми «Джуді Берлін» (1999) Еріка Мендельсона та «Зміїне яйце» (1977) Інгмара Бергмана.


Київська стилістка Соня Солтес запустила бренд одягу Lutiki у липні 2019 року.

  Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

Фото: Lutiki