Український бренд одягу Ksenia Schnaider до чорної п’ятниці влаштує розпродаж і флешмоб: за кожне замовлення на сайті обіцяють посадити 10 дерев.

Бренд запускає флешмоб спільно з проєктом teamtrees – це заснований у травні рух, мета якого висадити 20 мільйонів дерев до початку 2020 року (станом на листопад висаджено вже понад 15 мільйонів дерев).

«10 доларів з кожного замовлення, зробленого на сайті kseniaschnaider.com, піде на проєкт teamtrees.com. А вони, своєю чергою, висадять одне дерево за кожен пожертвуваний долар», – пояснили в Ksenia Schnaider.

Крім того, бренд зробить знижку 50% на всі речі на сайті. Можна буде придбати унікальний печворк (речі з обрізків виробництва), тай-дай худі, пофарбовані вручну, а також футболки з логотипом Upcycle.

Після флешмобу Ksenia Schnaider розповість про кількість висаджених дерев.


 У квітні бренд Ksenia Schnaider випустив капсульну колекцію одягу, який створений із переробленої бавовни та поліестеру з пластикових пляшок.

  Підпишись на Telegram-канал Kyiv Looks про українські бренди

Фото та обкладинка: Ksenia Schnaider