Український бренд Who is it? випустив нову осінньо-зимову колекцію одягу.

Слоган нової колекції, яку бренд назвав антидискримінаційною: «Each man has the right to dress the dress» [«Кожен чоловік має право вдягати сукню» – ред].

«Колекція про рівноправ’я та свободу самовираження. Про те, що будь-яка людина може носити сукні та що завгодно», – розповіли в бренді.

До колекції увійшли сукні та брюки унісекс, сорочки, футболки, пальта, куртки, парки. Ціни на речі: від 850 до 7 500 гривень. Наприклад, принтована футболка – 850 гривень, сукня – 2 200 гривень, брюки – 2 500 гривень, сорочка – 1 900 гривень.

Речі вже можна придбати на сайті бренду, у ЦУМі та магазині «Всі. Свої».


Марка WHO IS IT? заснована у 2013 році. Всі речі бренду відшивають невеликим тиражем. В асортименті є пальта, плащі, сукні, спідниці, брюки-кюлоти, худі та футболки. Активно підтримує тему гендерної рівності та свободи самовираження.

Фото: Who is it?