Видання The Business of Fashion опублікувало матеріал про українську фешн-індустрію.

У тексті йдеться про відродження модної галузі в Україні на фоні суспільно-політичної ситуації та революцію, що стала поштовхом для того, щоб українських дизайнерів стали по-іншому сприймати на європейському ринку.

Зокрема, розповідають про бренди Artem Klimchuk, Elena Burenina, Frolov, Lake Studio, Poustovit, Ienki Ienki, Vita Kin, Syndicate, Ksenia Schnaider та Litkovskaya.

Ienki Ienki та Ksenia Schnaider видання відзначає, як приклади українських брендів, що стали глобальними.

Белла Хадід у джинсах від Ksenia Schnaider

 Підпишись на Telegram-канал про стиль KYIV LOOKS

«Сьогодні «Made in Ukraine» потрібно писати дуже великим шрифтом, оскільки він продається», – цитує дизанера Арема Фролова The Business of Fashion.

Також видання відмітило, що в одязі українських брендів ходять такі світові зірки як Емілі Ратаковські, Кортні Кардаш’ян та Белла Хадід.

Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна