Burberry, Stella McCartney, H&M, L’Oreal та Inditex (материнська компанія Zara, Bershka, Massimo Dutti) відмовилися від пластику. Про це пише Harper’s bazaar.

Компанії, відповідальні за 20% світового виробництва пластику, підписали угоду про нову економіку матеріалу. Долучилися також уряд Чилі, Великобританії та кілька громадських організацій.

Таким чином компанії планують відмовитися від пластикових упаковок та одноразового використання пластику. Угода також передбачає розробку технологій, за допомогою яких до 2025 року весь пластик, який використовуватимуть бренди, буде піддаватися вторинній обробці, компостуванню або повторному використанню.

«Немає жодного бренду, який міг би впоратися з цим викликом поодинці. Ми повинні виступити одним фронтом. Глобальна угода – великий крок у правильному напрямку», – коментує Сесілія Браннстен, директорка H&M зі сталого розвитку.

Обкладинка: Marco Verch/flickr