Один із десяти опитаних британців купує одяг лише для світлини в Instagram і повертає після цього товар у магазин. Такими є результати дослідження компанії  Barclayscard, пише Retail Gazette.

В опитуванні взяли участь трохи більше 2000 покупців віком від 35 до 44 років. Більшість із них – чоловіки. Частина респондентів зізналась, що купує модні речі виключно для того, щоб потрапити в топ переглядів за обраним хештегом.

При цьому 10% опитаних чоловіків заявили, що їм було б соромно з'являтися в одному і тому ж вбранні двічі поспіль. Водночас, лише 7% респонденток поскаржилися на цю проблему.

У Barclayscard вважають, що «інстаграмні» модники зловживають політикою онлайн-магазинів, які започаткували послугу примірки одягу вдома, та повертають кожну другу покупку. Через це ритейлери втрачають прибутки.


 Instagram додав функцію покупки у Stories.

обкладинка: Elijah O'Donell / unsplash