Український бренд «Авіація Галичини» завершив кампанію Kickstarter зі збору грошей на виробництво мультифункціонального худі Syla.

Зазначається, що за місяць кампанії бренд зібрав 20 071 долар. Щоб запустити продукт на ринок, розробники планували зібрати 7 тисяч доларів: цю суму вони отримали у перші 30 годин.

Загалом худі придбали 170 людей з Японії, Нової Зеландії, Німеччини, Великої Британії, Італії, Греції, Австрії, Швеції, Франції, Данії, Польщі, Південної Африки, Канади, США та України. Перші покупці отримають худі вже 10 вересня, зазначають в «Авіації Галичини».

З 27 липня бренд відкриє передзамовлення на худі, а в загальний продаж «Силу» планують запустити з жовтня 2018 року.

Худі «Сила» можна використовувати для походів у гори, прогулянок у місті та для спорту. Усі худі – унісекс, є розміри від XS до XXXL. У комірці міститься дощовик, він також може слугувати подушкою.

Фото та обкладинка: «Авіація Галичини»