Зібрали добірку українських брендів, які презентували нові літні колекції.

Knitel

Український бренд, що спеціалізується переважно на в’язаних виробах, вирішив розширити свій модельний ряд і представив нову капсулу спортивного одягу Knitel Nature. До колекції увійшли лаконічні костюми, шорти, худі та футболки з натуральної бавовни. Не забули й про аксесуари, випустивши кепку або шкарпетки з фірмовим логотипом бренда.

Моделі представлені в 5 кольорах: базовому чорному, сірому й бежевому, а також трендових зеленому та небесно-блакитному.

Бейсболка – 800 гривень

Лінк

Yastreb х Yakush

Yastreb Jewelry разом із брендом Yakush створили капсулу прикрас Fragile з підвісками із переробленого скла. Нова серія прикрас – це срібні ланцюжки та браслети, які можна на свій смак доповнювати різнобарвними намистинами, створеними за муранською технологією з переробленого скла.

Браслет – 5 960 гривень

Лінк

Keepstyle

Нова колекція Joyful присвячена яскравим літнім спогадам з дитинства. «Більшість із нас просто не дозволяють собі дуріти, виглядати нерозумно або смішно, але саме звернення до своєї внутрішньої дитини може дати величезний заряд енергії та внутрішньої цілісності», – пояснює засновниця бренда Лера Куткова.

Колекція складається з топів, різноманітних моделей шортів, легких сорочок, футболок, худі та світшотів.

Футболка – 749 гривень

Лінк

Sayya

Український бренд Sayya представив дроп із дизайнів та принтів минулих сезонів. Нова колекція цього літа транслює ідею upcycling – вона повністю створена із принтованих тканин, що використовувались у попередніх сезонах. Наприклад, оверсайз-сорочка пошита з матеріалів SS’18, яка запам’яталася принтами фраз із пісень Мадонни та Девіда Бові. А нові шльопанці поєднали в собі дві колекції: «Пташку» та знаковий леопардовий принт бренда.

«Цей дроп став точкою перетину минулого й майбутнього: хіти попередніх колекцій і дистанційно створений лукбук. Ми розіслали наші речі інфлюенсерам і

попросили зробити фото, а потім з’єднали в лукбук, – розповідає дизайнерка

бренда Люба Макаренко.

Для цієї колекції були використані лише натуральні тканини: шовк, бавовна, денім і шкіра.

Панама – 2 090 гривень

Лінк

Bagllet

Український бренд Bagllet представив нову варіацію однієї зі своїх найпопулярніших моделей сумок із лінійки Unique. «Сумка-трапеція вже давно є бестселером марки завдяки оптимальному розміру та трендовій формі. Це робить її відмінним повсякденним аксесуаром для життя в місті. Новий же варіант сумки – це її мініформа, яка ідеально підходить для літніх вечірок», – розповідають у бренді.

Модель виконана в п’яти кольорах: бежевому, бордовому, каштановому, оливковому та чорному.

Сумка – 1 999 гривень

Лінк

IrAro

Літня колекція irAro пропонує моделі з натуральних тканин, що найбільше підходять для спекотного сезону. До колекції увійшли: лляні сукні довжини міді, трикотажні топи, шовкові шорти. Крім цього, лінійка доповнена сумками, створеними irAro в колаборації з українським брендом Vikele Studio.

Сумка – 6 500 гривень

Лінк

Qviten'

Qviten’ – український бренд жіночого одягу з натуральних матеріалів,

заснований сестрами Світланою Соловйовою й Оксаною Дащенко у 2021 році. Вони створюють сукні, піджаки, сорочки, топи та шорти. Кожного квітня бренд презентуватиме нову колекцію одягу для весняно-літнього сезону, а між сезонами випускатиме лімітовані дропи та колаборації.

До нової колекції увійшли спідниці, сукні, жакети та шорти.

Спідниця – 2 900 гривень

Лінк

Ourselves

Літня колекція 2021 року нового бренда присвячена принцесі Діані. «Ми зобразили в одязі її пізній стиль, де вона – елегантна жінка, ікона стилю свого часу», – коментують дизайнери.

У колекції є декілька легендарних речей леді Ді, які у бренді лише трохи змінили.

Наприклад, у знаменитому червоному светрі Діани замінили овець на конячок з українського орнаменту.

Колекція представлена в чорно-білих кольорах, із яскравим елементом – червоним бавовняним светром для прохолодних вечорів.

Сукня – 5 100 гривень

Лінк

Act.1

Літня колекція від бренда повсякденного одягу названа на честь однойменної науково-фантастичної книги та фільму Contact.

«Під час карантинних днів як ніколи раніше людство відчувало потребу у спілкуванні. Ми соціальні істоти, завжди прагнемо до близькості, і як вид ми зараз шукаємо сусідів у Всесвіті. Такий меседж несе колекція», – розповідають у бренді.

У новій лінійці шукайте шорти, штани, футболки та куртки.

Шорти – 2 450 гривень

Лінк