Розповідаємо про молоді українські бренди, які запустилися за останній рік та створюють жіночий і чоловічий casual-одяг, речі-трансформери та сумки.

Ace

Бренд casual-одягу заснували дві подруги, Маша та Даша, 2020 року. Кожну колекцію відшиває команда у власному київському цеху, який є частиною шоу-руму Ace.

«Концепція Ace заснована на переосмисленні підходу до універсальних casual-образів. Динамічне життя диктує свої правила. Для нас важливо, щоб одяг був одночасно якісним, комфортним і мінімалістичним. Ми хотіли створити щось нове. Те, що можна легко носити кожен день, незалежно від планів», – розповідають дівчата.

ДНК бренда – це прямі лінії, високоякісні матеріали та мінімалістичний streetwear-дизайн.

Спочатку Ace робив лише жіночий одяг, але весною 2020 року випустив першу чоловічу колекцію. Нові лінійки виходять чотири рази на рік, над ними працює команда із 20 людей.

ДАТА ЗАСНУВАННЯ: 2020 рік

ВИРОБНИЦТВО: Київ

ДЕ КУПУВАТИ: в шоу-румі на Кудряшова, 20а

ВАРТІСТЬ – 4000 гривень за костюм, 1600 гривень за топ і 2200 гривень за спідницю

Snaked

Це бренд сумок, заснований у 2020 році, що транслює ідеї повільної моди й усвідомленого споживання.

«Ми досить довго формували концепцію бренда й, чесно кажучи, ще й досі це робимо. Але визначили важливі речі, які хочемо транслювати через наш продукт: це створення речей поза часом і трендами, які стануть невмирущою класикою; усвідомлення про повільну моду (саме тому ми обираємо найкращі матеріали, які служитимуть десятиліттями); раціональне споживання, яке зменшує вуглецевий слід нашого бренда», – розповідають у бренді.

Snaked працює з натуральною шкірою вищого сорту. За словами засновників бренда, вона не потребує зусиль у догляді, ідеальна в повсякденному використанні та довговічна.

У середині сумок екошкіра. У майбутньому бренд планує розвивати напрям ресайклінгу тканин або апсайклінгових виробів. Зараз команда в пошуках переробленого матеріалу для паковання своїх виробів: тканин для мішечків, паперу та картону для візитівок і брендових коробок.

Команда націлена на індивідуальність і лімітований випуск виробів. Колекції випускають маленькими дропами, додають в асортимент 3–5 моделей на сезон.

ДАТА ЗАСНУВАННЯ: вересень, 2020 рік

ВИРОБНИЦТВО: Київ

ДЕ КУПУВАТИ: в шоу-румах Kapsulа, Styleinsider Store, Blush Shop та одеському шоу-румі Kokon

ВАРТІСТЬ – від 5257 гривень за сумку

Forma

Бренд створює речі-трансформери. «Ми хочемо, щоб кожна наша річ формувала у клієнтів правильне уявлення про моду. Не потрібно купувати тонну речей, аби відчувати себе щасливою, все, що потрібно – це одна незвичайна річ», – коментують у бренді.

З матеріалів використовують переважно шовк, віскозу, вовну. Бренд заснований на принципах розумної практичності й екологічності. До прикладу, в останній колекції сумка виготовлена із пряжі з перероблених матеріалів.

«Якщо просто, то наші речі для тих, хто втомився від Zara й хоче за ці самі кошти якісніший і цікавіший гардероб. Від багатьох інших брендів нас відрізняє ідея, наявність речей-трансформерів у кожній колекції та непогане співвідношення ціни та якості», – додають дизайнери.

У команді приблизно десять людей. Виробництво розташовано в Києві. Двічі на рік з’являються нові колекції.

ДАТА ЗАСНУВАННЯ: червень, 2020 рік

ВИРОБНИЦТВО: Київ

ДЕ КУПУВАТИ: в шоу-румах Kapsula та SiaSpace або на сайті бренда Forma.

ВАРТІСТЬ – 3500 гривень за сорочку, 3200 гривень за штани.

Shypelyk

Молодий бренд працює у двох напрямах: створює базовий і верхній одяг.

Увесь верхній одяг шиють із водовідштовхувальних тканин і використовують тільки синтетичний пух з етичних міркувань. Базові речі виготовляють із бавовни, але планують випустити тестовий апсайклінг-дроп.

Бренд позиціює себе як екофрендлі, в майстерні сортують сміття. На речі дають гарантію, тому якщо з виробом щось трапиться, його можуть безкоштовно відремонтувати.

«Усе життя моя мама шила одяг на замовлення, тож вибору особливо в мене не було. Навчалась на дизайні, почала вести блог, у якому була рубрика first and second hand, відшивала по одному образу з нових тканин і речей із секонд-хенду. І так з’явився перший дроп, який я пошила із джинсів із секонду. Весь одяг продався в шоу-румі за декілька днів», – розповідає дизайнерка.

Бренд презентує чотири дропи на рік, проте не прив’язаний до сезонів. Окремі речі можуть випускати поза дропами.

ДАТА ЗАСНУВАННЯ: 2020 рік

ВИРОБНИЦТВО: Луцьк

ДЕ КУПУВАТИ: в шоу-румах Kapsula, «Квартира 31» та One by One у Львові.

ВАРТІСТЬ – 450 гривень за футболку, 3800–6000 гривень за пуховик.

Flo Outfits

Марку одягу Flo Outfits заснували у 2020 році режисерка Інна Грабар і дизайнер Євген Кірієнко. Їхнє партнерство розпочалось із роботи над створенням музичних і креативних відео, де Інна була режисеркою, а Євген займався розробкою образів і створенням одягу для артистів. Майже весь одяг для зйомок відшивали, звідси й з’явилась ідея створити свій бренд одягу.

Основний напрям бренда – стиль кімоно та трансформер. Більшість моделей мають дизайн унісекс.

Усі колекції бренда створюють у Києві українські майстри. Всі тканини – стокові. Це дає змогу зменшити забруднення довкілля, адже замість нових матеріалів використовують ті, що вже були у вжитку.

Бренд не використовує поліетилен для паковання одягу, а замість цього дарує клієнтам екошопер, який потім можна використовувати як сумку для купівель або зберігання речей.

ДАТА ЗАСНУВАННЯ: 2020 рік

ВИРОБНИЦТВО: Київ

ДЕ КУПУВАТИ: на сайті бренда

ВАРТІСТЬ – 2500 гривень за штани, 3500 за сорочку.

Обкладинка: Forma