«Ми подорожували узбережжям Аліканте, були у Біарріці та музеї Імса у Лос-Анджелесі, куштували павуків на Каосан роуд. Але на Липках ми ще не були».

22-23 вересня Kyivness відкриє для гостей садибу, де буде все: великі зали з богемським склом, дерев’яні сходи, затишний сад. «Третій курований маркет Kyivness – про любов до міста, його будівель, яким хочеться надавати життя», – розповідають організатори.

Маркет відбудеться у садибі графині Уварової, будівлі 1912 року в стилі ампір. Учасники розташуються у двох великих залах – Золотій та Білій, а також на веранді й у саду.

 Kyivness

Коли: 22-23 вересня, 11:00-20:00

Де: вулиця Липська, 16 (садиба графині Уварової)

Скільки: 80 гривень, для дітей до 12 років та пенсіонерів – безкоштовний *

* Частина грошей піде на підтримку соціального проекту GoGlobal

Подія

Золота зала Golden Ballroom

У цій залі представлять вінтажні речі (тренчі, піджаки, сумки та аксесуари) з Парижа, Барселони, Мілана та Копенгагена. Учасники маркету Юлія Довженко та Максим Павловський довго шукали цікаві речі, щоб привезти їх до Києва. В середньому діапазон цін – від 500 до 4000 гривень. Можна знайти жіночі та чоловічі речі брендів Yves Saint Laurent, Marni, Maison Martin Margiela, Jil Sander, Chanel, Comme des Garcons, Balenciaga. Новинкою стане поповнення чоловічого одягу з Берліна та Нью-Йорка: костюми та піджаки з вовни, бавовняні сорочки, незвичайні аксесуари.

На чорному роялі графині Уварової розташуються вінтажні та нові нішеві парфуми,  аромати для оселі, декор, екологічна японська канцелярія. А також колекція листівок та арт-книг з Парижа. Усі ці речі зібрали мандрівники.

Серед учасників, які продаватимуть свої вживані відбірні речі: співачка Луна, її стилістка Саша Мажара, Юлія Пеліпас, фотографка Юля Полященко (July Poly), Маша Рева, Даша Беспалова, стилістка Аліна Гельзіна, дизайнерка Олена Пржонська, кінорежисер Марк Вілкінс. Тут можна буде знайти кросівки Chanel, вінтажне пальто від Maison Martin Margiela, незвичайні речі зі зйомок та виступів.

Також у Golden Ballroom: живі квіти та кастомні букети від Іри Евори, колекція вінтажних і нових прикрас з усіх куточків світу, декілька нових українських брендів.

Посеред зали розташуються книги від магазину «Палатка» та IST publishing.

Біла зала White Ballroom

Тут на гостей чекатиме мікс вінтажного та нового. Нові нішеві екосумки для осені та зими, вінтажний одяг (піджаки Escada, костюми з вовни, шовкові хустки, взуття), реконструйований денім Reviclo.

Поряд з каміном у лаунж-зоні можна відпочити та випити чаю від Sepia – нового сімейного бренду чаю колд-брю.

Музична веранда

На веранді розташується музична команда Soundeé, заснована трьома друзями. «Наша музика – це вечірка друзів, де Suzanne Kraft готує вечерю, Gilles Peterson ставить вініл, а Hiroshi Yoshimura заварює чай», – розповідають вони. У музичному лаунжі також будуть представлені колекція вінілу, книги з музики та мистецтва, а музиканти готуватимуть для гостей чай.

Caд з «аристократичним» бістро

У саду на гостей чекатиме бістро від Foodies, меню якого розроблено спеціально для маркету. Також розмістяться кафе «Каштан», винна точка із сомельє, веганські пончики з Лос-Анджелеса.

Меню Foodies:


Томатне соте з морепродуктами – 165 гривень

Французький тост із паштетом, мостардою та грушами – 135 гривень

Французький тост із козячим сиром, карамелізованим з сіллю інжиром та прошуто або блакитним сиром з медом – 135 гривень

Три види сиру із сезонними гарнірами – 150 гривень

Крім того, у саду будуть тосканські пончики бомболоні від AIR+DAY. В меню – три види бомболоні: зі смаженою полуницею, кремом з маракуї та кремом з матчі. Вони на 100% веганські. Ціна – 50 гривень.

Фото: Kyivness