15-16 вересня у Києві відбудеться найбільше в Україні бренд-шоу і фестиваль вуличної культури don't Take Fake. Восьмий рік команда створює майданчик, присвячений міським субкультурам, вуличній моді та стріт-арту.

За час існування фестиваль виріс з невеликого івенту в галереї М17 до масштабної події на території ВДНГ та «Київської фортеці». Наразі він входить до 11 найбільших бренд-шоу світу, серед яких берлінський Bread&Butter і московський Faces&Laces. Цьогоріч don’t Take Fake вдруге оселиться у комплексі «Торонто-Київ». Два поверхи і відкритий майданчик з видом на Миколаївський костел на весь вікенд стануть центром вуличної культури.

Коли: 15-16 вересня 2018, 12:00 – 22:00

Де: комплекс «Торонто-Київ», вул. Велика Васильківська, 100 (метро Олімпійська / Палац України).

Скільки: дводенний онлайн-квиток: 150 грн.
На вході: 100 грн

Основні бренди та магазини-учасники:

Світові: adidas, Puma, Reebok Classic, Under Armour, G-SHOCK, Swatch, 47’, Eastpak, Nixon, Native, Jack Wolfskin, інше – Montana, Pabst, Pepsi, Fijifilm, Sailor Jerry.

Українські: SNDCT, SHIFT, Kapkan, Ostriv, Pelican, Freak Days, Finick, Rousin, Protoprojects, DYN World, Sort.

Активності

Спеціально для відвідувачів світові та українські марки готують інтерактивні стенди, активності й унікальні пропозиції. Серед перших оголошених зон:

– найбільший мобільний скейт-парк в Україні і дводенний турнір для скейтерів, ролерів і ВМХ-ерів.

– зона баттлів з брекінгу, хіп-хопу і паппінгу зі сценою у виглядів годинника  зона DW-5600BB від G-SHOCK і мережі магазинів «Секунда», а також басейн із 30 000 кульок, в який можна буде пірнути у пошуках подарунків;

– справжній луна-парк Falcon розміром з хокейне поле, де встановлять карусель, автодром та інші розважальні зони від adidas. Крім цього бренд проведе турнір з панна-футболу у форматі 1х.

– зона RS Sound від Puma з олдскульними аркадними іграми, змаганнями за нові кросівки на автоматі Guitar Hero і друкарським станком зі стікерами;

– зона Puma Thunder Spectra з танцями на Dance Revolution та фотозоною;

– бейсбольне поле від Pepsi, магазина SHIFT і бренда 47’, де найкращі гравці отримають кепки з індивідуальним дизайном;

– зона подорожей від Fujifilm з обраними роликами команди Ukraїner, що знімає репортажі про неочевидні, але захоплюючі місця України;

– стріт-арт-майданчик Reebok з роботами українських художників на кросівках за участі улюбленого бренда райтерів Montana Cans;

– можливість відчути себе стріт-арт-художником від Pabst – білий мінівен і ціла стіна біля нього стануть полотном для спільної картини відвідувачів;

– баскетбольна зала Under Armour, де представлять кросівки Curry 5 і влаштують змагання з кидання м’яча у кошик серед бетонних стін;

– уже традиційна для фестивалю барбер-тату-зона з баром від Sailor Jerry;

– копі-центр від Syndicate з конструктором принтів і друком на офісному облаштуванні;

– центнер бананів у зоні Eastpak з презентацією трьох лінійок рюкзаків бренда.

Арт-зона don’t Take Fake

Цьогоріч територію фестивалю доповнять чотириметрові куби із роботами українських стріт-арт-художників – Олександра Брітцева, Вікторії та Віталіни Лопухіних, Viska, Sasha Pes, Shum, Fatum, Shabe, Pako, Seib91, Shu та Sokewonder (EAZYWAY EMP).

Освітні зони

Минулоріч фестиваль вперше доповнили освітніми зонами. Цьогоріч буде три блоки:

Лекторій DTF Magazine X Pushka School

15 вересня – лекторій DTF Magazine буде присвячений роботі із власним брендом:

– Олена Коронотова з idnt розповість про customer experince і його застосування;

– Андрій Кравчук із Zavod Shop поділиться досвідом створення годинників RIDER1991 і просування свого продукту на Kickstarter;

– юрист Максим Попов розповість про авторське право і як не помилитися у використанні чужих матеріалів;

– дизайнер Banda Agency Антон Іванов розповість про брендинг у фешн-індустрії.

16 вересня

– підбір матеріалу і світові виставки тканин від IAMTEX;

– нові технології у коструюванні одягу від тьютора Pushka School Антоніни Баранової;

– ризики виробництва від засновника Act1 Олександра Троцюка;

– впливові особистості чоловічої моди від Timoti Fain.

Також у перший день фестивалю проходитимуть воркшопи у форматі sustainable fashion – нові речі зі старих. А у другий день кожен зможе зшити власну футболку.

Masterskaya Point

15-16 вересня

У зоні Masterskaya музиканти і саунд-продюсери лейбла будуть ділитися своїм досвідом роботи з артистами і створення музики і навіть влаштують традиційну Худраду – прослуховування і відбір треків для релізу на лейблі. А технічний партнер PRO DJ проведе власні лекції і воркшопи.

Фудкорт та діджей-сети

Надворі комплекса розміститься фудкорт від Dogs&Tails, Milk Bar, Woki Toki та інших, і діджей-плейс.Всередині комплексу на гостей також чекають діджей-сети від Vnuk, Slava Bondar, Vlad Grigoriev, Zhenya Sugak, Dasha Kolomiec, Save The Tuna, Wicked Man Ice, Kostya Space, Igor Igorskee, Ksenia Palfy та інших.

Фото: Володимир Шуваєв