The Village Україна розповідає про українські бренди, що випускають косметику для обличчя, тіла і волосся.

Обкладинка: uspix

 Підпишись на канал про стиль KYIV LOOKS В TELEGRAM

Mr. Scrubber

Де купувати: у фірмових точках продажу (головна – у ТРЦ Dream Town), в інтернет-магазинах MakeUp, Parfums.ua та Rozetka, у мережах «Штуки» та UAmade, на офіційному сайті

Ціни: 114-490 гривень


Марка, відома своїми кавовими скрабами, розпочала роботу 2015 року і відтоді постійно розширює асортимент. За цей час до каталогу додалися категорії «Обличчя», «Волосся» і продукти на кшталт порошку для відбілювання зубів. При цьому Mr. Scrubber не забувають, із чого все починалось, і продовжують поповнювати лінійку ексфоліантів. Навесні бренд випустив скраб для тіла Paradise в колаборації з ведучою Лесею Нікітюк («Орел і решка», «Навколо М»). Як і інші бестселери Mr. Scrubber, цей збагачено оліями та вироблено в Україні.

Що придбати: кокосовий скраб для тіла My Coco Oil (274 гривні без знижки)

Uspix

Де купувати: на офіційному сайті uspix.ua

Ціни: 70-290 гривень


Бренд з амбітною назвою «Успіх» спеціалізується на масках для обличчя. Мета виробників – зробити так, щоб цей засіб перестали сприймати як допоміжний.

Усі маски виготовляють вручну за єдиним алгоритмом: фрукти, насіння або трави накладають на основу з ланоліну (баранячого жиру) і лецитину (жовткової бази), аби натуральний компонент легше проникав у шкіру. Основний інгредієнт підбирають залежно від потреби: авокадо підвищує пружність шкіри, огірок – зволожує, а чорниця – допомагає зняти запалення. Б’юті-бренд зазначає: його засоби не містять ефірних олій та ароматизаторів, а тому можуть мати своєрідний запах.

Що придбати: поживну маску з насінням льону (110 гривень)

Irene Bukur

Де купувати: у крамницях Irene Bukur, на офіційному сайті, в інтернет-магазинах MakeUp, Parfums.ua та Rozetka

Ціни: 122-850 гривень


Марка Ірини Букур співпрацює зі швейцарськими лабораторіями, однак більшість продукції виготовляє в Україні. У фірмових крамницях бренду, яких у Києві близько 20, продають засоби для догляду за волоссям, шкірою обличчя і тілом. Іти до магазину можна не лише за базовими засобами, а й за більш специфічними – наприклад, за очищувальною маскою для шкіри голови.

Irene Bukur – один із небагатьох локальних брендів, що випускають засоби для макіяжу. У каталозі декоративної косметики – тональний флюїд, компактна пудра та рідка помада в кількох відтінках.

Що придбати: ексфоліант-крем «Чиста шкіра» (558 гривень без знижки)

Piel Cosmetics

Де купувати: на офіційному сайті

Ціни: 122-850 гривень


Цього року, до десятої річниці своєї роботи, Piel здійснили ребрендинг. Зміни стосувалися дизайну, але не наповнення: у формулах, як і раніше, роблять ставку на гіалуронову кислоту та наносрібло. Бренд має кілька лінійок з різною специфікою: гама Sensitive допомагає чутливій шкірі, Pure Salvation – проблемній, а Rejuvenate бореться з ознаками старіння. Щоб улюблені продукти було легко взяти в подорож, виробники передбачили міні-контейнери, що йдуть у комплекті до багатьох засобів.

Особливість Piel – наявність професійної лінії. Товари з маркуванням Professional призначені для косметичних процедур у салонах і клініках.

Що придбати: зволожувальну сироватку з гіалуроновою кислотою Gialur Magnifique (560 гривень)

Nature.med

Де купувати: у мережах Watson’s та Eva, в інтернет-магазинах MakeUp i Parfums.ua, в «Аптеці низьких цін», на офіційному сайті

Ціни: 37-115 гривень


Бренд Nature.med входить до портфелю англійсько-української компанії Georg BioSystems. Ключовий інгредієнт усіх продуктів – цибуля, а точніше її флавони та екстракт. Виробники наголошують: завдяки запатентованій технології цибуля позбувається свого специфічного запаху, але зберігає всі цілющі властивості. Тож очищувальні засоби та поживні креми діють ефективно і пахнуть нейтрально. Одна з лінійок, за яку часто хвалять Nature.med – «Цибулево-часниковий комплекс» для догляду за волоссям, а саме – шампуні, бальзами та активатори росту.

Що придбати: сироватку проти випадіння та для зміцнення волосся (61 гривня без знижки)

Sklva

Де купувати: на офіційному сайті парфумерки

Ціни: 350-1400 гривень


Аромати Анни Соколової – протест проти системи: ще до того, як стати парфумеркою, дівчина взяла на себе місію боротися із засиллям однотипних ароматів. Спершу – на словах, через критичні огляди у своєму б’юті-блозі, а тепер і на практиці.

До запуску власної марки Соколова встигла попрацювати з брендом PeNa. На їхнє замовлення Анна створила аромати кремів для рук і воску для кутикули. Зараз у доробку парфумерки є три композиції: деревна [wood iris], пудрова [vintage powder] і цитрусово-акватична [sea citrus]. Купити їх поки можна тільки в режимі онлайн.

Що придбати: набір [at first] perfume set із семплами трьох ароматів (350 гривень)

Nogotok

Де купувати: у мережах «Космо», Watson’s та Eva, в інтернет-магазинах MakeUp i Parfums.ua

Ціни: 10-114 гривень


Nogotok пропонують широкий вибір бюджетних декоративних лаків, засобів для їх зняття, а також продукти для догляду за нігтями. Окрім класичного глянцевого покриття, продають матові лаки, лаки з ефектом «металік» і глітером. Під тим же іменем Nogotok випускає лікувальну лінійку Therapy, а під торговою маркою Nogotok Pro – гель-лаки та супутні товари для професійного манікюру.

Що придбати: експрес-сушку для лаку на олійній основі (25 гривень)

BZ Parfums

Де купувати: у салоні Le Flacon, магазині Satin (ТРЦ Ocean Plaza) та інших точках продажу, а також в інтернет-магазині Parfums.ua

Ціни: 2 800 гривень за флакон


«Бі Зет Парфам» (саме так читається назва марки) називають себе «першим українським нішевим парфумерним брендом». Абревіатура BZ – ініціали засновника, парфумера Богдана Зубченка, який працює в цій сфері вже понад 20 років.

Мабуть, найвідоміша робота Богдана – серія унісекс-ароматів Alea та її бестселер Porichka. До тієї ж колекції увійшли парфуми Pleiady, які Зубченко презентував цього серпня. За словами автора, новий аромат з нотами грейпфрута, бергамота і мускусу – данина літнім ночам і зоряному небу.

Що придбати: парфумовану воду для жінок і чоловіків Alea 85 Pleiady (2 800 гривень)

PeNa

Де купувати: на офіційному сайті pena.ua, в інтернет-магазинах MakeUp і Parfums.ua

Ціни: 60-380 гривень


Від експериментів на кухні до повноцінного виробництва – шлях, який пройшов цей київський бренд усього за чотири роки. Принципи роботи, однак, лишились незмінні: PeNa використовує лише якісну сировину і не тестує продукцію на тваринах.

Марка випускає засоби для догляду за волоссям і шкірою: поживні креми та маски, скраби і бальзами. Є в каталозі й чоловіча лінія, представлена, зокрема, воском і олією для бороди. Якщо вирішите придбати продукти в скляній тарі, майте на увазі: в обмін на використані баночки PeNa дають знижку на наступні замовлення.

Що придбати: ніжну пінку для вмивання (180 гривень)

Dushka

Де купувати: у фірмових крамницях бренду в Києві та Одесі, у партнерських магазинах в інших містах України, на офіційному сайті dushka.ua

Ціни: 20-315 гривень


«Шоколадний торт», «Капкейк» і «Яблучний штрудель» – не назви страв, а найменування продуктів Dushka. В їхньому асортименті – понад 250 засобів для догляду за тілом: ароматне мило, гелі для душу та скраби-«жуйки». І хоч найбільше марку знають саме за «десертами», у каталозі є й продукти для демакіяжу, догляду за волоссям та живлення шкіри. Усю косметику Dushka виготовляють вручну; виробництво базується в Одесі.

Що придбати: мило «Полуниця з вершками» (54 гривні)