18 серпня в Україні відкриють перший магазин шведського бренду H&M. The Village Україна запитує експертів, чи вплине це на прихід нових брендів, український мас-маркет і смаки масової аудиторії.

 Підпишись на Telegram-канал про стиль KYIV LOOKS


Євгенія Cкварська

стилістка

Відкриття H&M – це культурний і бізнесовий маркер. Я чекаю на всі світові бренди, які роблять якісні речі дешево. Україна має бути не тільки країною, де вони продаються, а й країною, всередині якої вони конкурують між собою та з українськими брендами. Це піде всім на користь.

Сподіваюся, що магазинів H&M ставатиме більше – для Європи це базові речі. Стильний одяг має бути доступним. H&M завжди привертав увагу людей, які цікавляться модою. Величезний вибір, постійне оновлення колекцій. Я впевнена, що колаборації з відомими марками та лінія Conscious стануть популярними серед киян.

В Україні мало брендів мас-маркету. H&M створює конкуренцію – модністю та ціною, тому іншим треба вчитися робити якісно та дешевше за популярні бренди. Хочеться купувати українські речі не тільки тому, що вони українські.


Катерина Махнівська

дизайнерка та співзасновниця українського бренду Nuances

Естетика H&M не дуже відрізняється від уже представлених в Україні Mango чи Reserved. Крім базових лінійок, у H&M є лінійка колаборацій – вона більш цікава тим, хто стежить за трендами та новинками.

Про зміни у смаках масової аудиторії говорити ще зарано. Більшість населення не вдягається в брендах, подібних до H&M. В Європі у великих містах магазин H&M не один на все місто і це не просто так. А тому, що є попит населення.

Якщо розглядати прихід H&M з погляду розвитку економіки (створення нових робочих місць і т. д.) і покращення інвестиційної привабливості країни, то вихід нових компаній – завжди позитивно. Наявність вибору базових речей для покупця – теж добре.

З іншого боку, наша марка за свідоме споживання, що в умовах перенасиченості ринку товарами невисокої якості є надзвичайно важливим. З кожним днем цей тренд підтримують навіть ті, хто вчора був прихильником fast fashion. Сподіваюся, що ця тенденція матиме вплив на великі корпорації і вони враховуватимуть це у формуванні стратегії.

У H&M багато напрямків і поки невідомо, наскільки широко вони будуть представлені в Україні. У кожного з них є конкуренти – українські марки. Водночас є бренди, яким H&M не конкурент зовсім.

Для українських марок прихід H&M – це можливість показати ще більше свою ідентичність і те, чому вони відрізняються. Але здебільшого це вплине на ті бренди, у яких покупець дуже чутливий до ціни й обирає продукт за цим критерієм. Однак зараз говорити рано, краще десь за рік.


Вікторія Орел

баєрка жіночого департаменту The Icon Concept Store

H&M в Україні охопить дуже велику частину аудиторії – як тих, хто любить одягатися просто і доступно, так і тих, хто шукає можливість і способи для самовираження за допомогою одягу. Люди стежать за тенденціями, постійно хочуть урізноманітнити свій гардероб, вчаться поєднувати непоєднуване та міксувати одяг категорії люкс з речами та аксесуарами більш демократичних марок. Тому, на мій погляд, прихід на ринок H&M тільки розширить можливості, що є вагомим плюсом.

Відкриття H&M є важливим кроком уперед. Лідери міжнародних мереж бачать потенціал в українському покупцеві й розглядають Україну як потенційну країну для інвестицій. Прихід великої роздрібної мережі дає надію на відкриття інших відомих марок, що входять у корпорацію, та показує приклад довіри до українського ринку.