The Village Україна зібрали поради модних експертів, що купувати, аби бути стильним у новому році.

Дарія Шаповалова


засновниця Kiev Fashion Institute та Kiev Fashion Week

 Головний тренд – образ сильної жінки. Експериментуйте: кросівки під вечірній одяг, великі сережки, піджаки

Трендів дуже багато, тому я радше виділю divisions, у яких розвивається мода. Зараз це жіночність і піднесення сильної жінки. Цей тренд уже був на подіумах і зараз проявляється сильними образами у різних брендів.

Принтовані сумки

Їх не обов’язково поєднувати з принтованою сукнею – ви можете носити монохромні речі і додати принтовані аксесуари. Це зробить ваш образ яскравішим і новішим.

Великі сережки

В аксесуарах – акцент на великі сережки. Особливо підійде дівчатам, які люблять збирати волосся, у котрих довга шия. У будь-якому випадку треба пробувати – експериментувати з аксесуарами простіше, ніж з одягом.

Кросівки з прикрасами

У моді залишаються кросівки, особливо з прикрасами – цей тренд був заданий ще в кутюрній колекції Dior кілька років тому, і з того часу він зберігся. Такі кросівки пропонують багато брендів, і таке взуття уже стало вечірнім.

Спортивний одяг

Спортивний тренд в одязі, який корелює з трендом на кросівки – коли одяг виглядає спортивним, але його можна носити кожен день. У таких образах не соромно вийти на прогулянку та вечірку. Але це, швидше, усе ж про спорт, аніж про жіночність.

Піджаки

Як ми бачимо з колекції Prada – у моді піджаки «з чоловічого плеча», які можна позичити у бойфренда, тата чи дідуся. Одягнути його можна під будь-який ансамбль – навіть із шортами та міні-спідницями. Також його можна носити як блейзер – тобто як верхній одяг.


Олена Пащенко


креативна директорка та баєр Helen Marlen Mandarin

 Забудьте про секрети стилю француженок. Орієнтир – скандинавський стиль

Ми довго розгадували секрет стилю француженок. Але на якийсь час можна про них забути. Дівчата з Данії і їхній скандинавський стиль – орієнтир на весняно-літній сезон. Рекомендую звернути увагу на марку Ganni. Знакові для бренда шовкові плаття на запах можна одягати з джинсами, а іронічну футболку з бананами – під оверсайз жакети.

Плетені сумки

Раджу звернути увагу на плетені сумки. Наприклад, Cult Gaia, які також обирають акторка Мішель Вільямс та модель Белла Хадід.

Сумки-відра

Якщо плетені сумки – не ваш варіант, раджу придбати нові моделі відомих сумок-відер Mansur Gavriel.

Свідомий підхід до моди

Кеди французького бренду Veja будуть внеском не тільки в гардероб, а й у правильне ставлення до навколишнього середовища.


Соломія Шваб


засновниця Blevogue

 Повернення нульових: фітнес-естетика, ефект мерехтіння та денім

У 2018-му повертаються 00-ві. Хоч насправді вони повернулися вже давно, але в масовій культурі це буде відчутно тільки в прийдешньому сезоні. Відповідно повертаються різноманітні блискітки, ефект мерехтіння. Це переважно каміння, кристали, рідше паєтки. Тренд на спорт перейде з вузької ніші 90-х а-ля adidas у фітнес-естетику. Це пов‘язане і з лайфстайл-трендами. «Мода» на наркотики себе вичерпала, а на зміну вседозволеності завжди приходить дисципліна, у випадку з 2018-м – спорт і здоров’я повернеться в масову культуру.

Свої позиції залізно триматиме і денім. Джинси у 2018-му можна сміливо доповнювати шкірою, бо вона теж у моді. Велюр, вельвет, метал і пір‘я активно були помітні на подіумах цього сезону, але гарантувати, що в масовій моді вони осядуть, важко. Думаю, цей тренд залишиться поза увагою мас (принаймні українських).

Щодо кольору – червоний. Хоч Pantone анонсував головний колір сезону – фіолетовий, але робота інституту далекоглядно-трендсеттерська – колір має осісти в підсвідомості споживачів і тільки після цього масове виробництво починає його активно використовувати. Тому червоний продовжує бути головним кольором і в 2018 році, аж поки його не замінить фіолетовий.


Даша Зарівна


екс-головна редакторка L'Officiel Україна, CEO Charitum

 Sustainable fashion, зручність і практичність

Я вже рік не є експерткою у модних трендах, тому поради навряд чи зацінять трендсеттери. Це радше для дівчат, у яких немає часу на шопінг, але яким хочеться виглядати стильно.

Основний тренд 2018-го – зручність і практичність одягу: sharing economy та sustainable fashion зробили свою справу. Те, що «перекочує» з 2017-го: денім, пальто з накладними кишенями, об’ємні пуховики, сріблястий колір та total black.

Нова варіація на тему МЧП (маленьке чорне плаття – ред.) – плаття-водолазки. Таку річ можна вдягати безмежну кількість разів.

Раджу заглянути у Marque – невеликий магазин з достатнім вибором модних у цьому сезоні в’язаних речей – оversized светрів, яскравих шапок та шарфів. Український монобренд Ienki Ienki робить круті пуховики різних кольорів. А от у Flow the label – можна знайти багато білових сорочок-спідниць, які легко комбінуються між собою.


Таня Немченко


дизайнерка бренду  COVER Number ONE

 Японські ювелірні вироби, одяг унісекс та скандинавський стиль

Японські ювелірні прикраси

Поки всі стежать за класичними ювелірними брендами, моя увага прикута до японського бренду Ambush, заснованого репером Verbal і його дружиною Yoon. Їхні колекції складаються з грубих сережок, чокерів, товстих ланцюжків з металу. При цьому їхні прикраси можуть доповнити жіночний образ. Сережки у вигляді ключів на товстому персні легко носяться щодня.

Сукні вільного покрою

Tibi – американський бренд, який уособлює сучасну жінку. Заснувала компанію дизайнерка Емі Сміловіц. Ідеальні плаття, поєднання кольорів та взуття, в якому хочеться літати. Плаття лимонного кольору вільного покрою з колекції  FW 17 я б сміливо носила як з кросівками, так і з підборами. У Києві я купую Tibi в Marque.

Прості форми та яскраві принти

Nina Donis вміло поєднує прості форми та яскраві принти. Раджу плаття з горизонтальними смужками, яке можна одягати як окремо, так і з джинсами і піджаком.

Унісекс

Французько-ньюйоркський бренд Etudes Studio позиціонує себе як чоловічий, але у них унісекс колекції. Їхні об’ємні светри з квітами підкорюють з першої хвилини.

Скандинавський стиль

Зараз усе більше уваги приділяють скандинавським брендам. Одним з них є Wood Wood. Бренд підкорює простотою і функціональністю, поєднує елементи андерграунду та розкоші. Їхні базові моделі легко міксуються з більш складними за кроєм речами.