The Village Україна разом із «Середами в Охматдиті» розпочинають серію публікацій «Секонди роблять добро». Разом зі стилістами ми збираємо різні образи на київських секонд-хендах, які потім продаємо на благодійному інтернет-аукціоні. Зібрані гроші підуть на роботу проекту зі збору донорської крові для дітей.

Перший лук – образ для київських рейвів – збирає стиліст Антон Чехов, який співпрацював з Джамалою, французькою співачкою Owlle, компаніями Vodafone, McDonald's UA, Uniqlo, виданням Schôn! Magazine.

З Антоном ми їдемо до Центрального залізничного вокзалу – на вулицю Старовокзальну в універмаг «Одяг з Європи», щоб зібрати жіночий та чоловічий образи.

«На секонди треба йти по базовий одяг, який в Україні коштує дорого. Вживані речі тут можна купити за 100-200 гривень. Наприклад, Converse, – пояснює стиліст. – Найкрутіше, що мені колись вдалося купити на секонді – пальто Day Birger Et Mikkelsen. Вони зазвичай коштують 400 євро і більше».

Приміщення секонду не велике, зате чисте. Речі на рейлах чітко розподілені за відділами: штани та верхній одяг висять окремо.

Більшість відвідувачів – люди за 40-50, які шукають щось на столах, де у купах лежать речі за зниженими цінами. Речі на вішалках мало хто розглядає.

У магазині немає речей на вагу. Кожен товар має цінник. Найчастіше можна знайти одяг мас-маркет брендів: H&M, ZARA, C&A. Серед джинсів багато Levi's. У залі є консультанти, але це не формат Лісової – вони нічого не скандують та не закликають купувати.

Тут багато шуб зі штучного хутра, джинси та шкіряні куртки. А от із взуттям складніше – серед кількох зношених пар важко щось знайти. Аксесуарів, ременів, сумок – мінімум.

На вішалках Антон знаходить шубу, чоловічий пуховик і реглан. На реглані напис «Bridgestone Motorsport» – назва компанії, що виготовляє шини. Робочий одяг та логотипи робітничих компаній – це тренд. Чим більше таких лого, тим доречніше, пояснює Антон.

Ми не змогли знайти взуття, тому пішли у сусідній секонд – той, що за універмагом «Україна». Із взуттям тут краще: зі стелажів забираємо пару білих кросівок adidas та лаковані чоботи. За одягом сюди йти не радимо.

Чоловічий лук для рейву


Флісова кофта

Вкорочені штани на зав’язках

Короткий об’ємний пуховик

Кросівки adidas, 41-42 розмір

Жіночий лук для рейву


Топ

Штани зі штучної шкіри на зав’язках

Лаковані чоботи

Шуба зі штучного хутра

Ви можете придбати луки на Facebook-сторінці The Village Україна. Усі виручені кошти підуть на благодійність – проект #середи_в_охматдиті. Луки продаватимуться до 7 березня.

Проект #середи_в_охматдиті – це громадська ініціатива, що пропагує добровільне донорство крові. Проект започаткувала у липні 2015 року Олена Балбек. З того часу волонтери проекту щосереди супроводжують донорів крові до Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит». За час існування проекту до нього долучилося понад 2500 донорів.

Проект набув популярності після появи серії значків – клітин крові – які неможливо придбати, а лише отримати як донор. Усього в колекції налічується 17 видів пінів: клітини крові та віруси.

Формат довів свою ефективність: лікарні мають щотижневий гарантований об’єм крові. Тож його застосовують й інші донорські проекти: щосереди відбуваються акції від проекту Zdai blood у Центрі дитячої кардіології та кардіохірургії у Києві та від donor.ua в Одеській обласній станції переливання крові.

Facebook

Instagram

Редакція дякує за участь у зйомці фотографові, стилістам та моделям, а також фотостудії Lightfield Production.