The Village Україна продовжує підбивати підсумки року, розповідаючи про молоді українські бренди, які з’явилися 2019-го.

O(FourFour)

Лінк

O(FourFour) – це український бренд одягу для водних видів спорту. Взимку, на початку 2019-го, бренд презентував свою першу колекцію Holiday 001 якраз для тих, хто планує зимувати на морях.

Основою бренду є боді, але можна придбати також пончо, шорти, кроп-топи, худі та купальники. Для пошиття колекцій використовують неопрен (різновид синтетичного водонепроникного, еластичного матеріалу – ред.), італійську лайкру з перероблених волокон, а також Econyl – нейлон зі знайдених в океані риболовних сіток.

Syamimi

Лінк

Український бренд жіночого одягу заснували дві подруги. До першої колекції Syamimi увійшли боді нюдових відтінків, корсети та сорочки оверсайз. Доповнили лінійку брючними костюмами.

Для пошиття речей використовують здебільшого натуральні тканини. Крім того, бренд планує випустити колекцію з перероблених матеріалів.

Phntsmgria

Лінк

Phntsmgria – київський бренд від засновників Keep. До першої лінійки, яку марка презентувала в жовтні 2019 року, увійшли чоловічі сорочки, лонгсліви, світшоти та худі. Речі виробляють у Києві та Лондоні.

M0D44

Лінк

Новий бренд M0D44 від колишнього артдиректора Syndicate Антона Або. Бренд виготовляє одяг унісекс у стилі future workwear. Речі виробляють в Україні в цеху під Києвом. До колекції увійшов верхній одяг, а також штани й аксесуари.

Slowme

Лінк

Бренд одягу Slowme створює в’язаний мінімалістичний одяг для різних сезонів. Марка випускає речі здебільшого з натуральних матеріалів: шерсті, шовку, бавовни, віскози, льону. В осінній капсулі представлено светри, гольфи та топи з італійського мохеру із шовком, мериносової шерсті та альпаки.

Bibliotheque

Лінк

Бренд жіночого одягу презентували навесні 2019 року. Bibliotheque намагаються мінімізувати шкоду довкіллю, тому відшивають речі у невеликій кількості або на замовлення. В асортименті: пальта з шерсті, шуби зі штучного хутра, довгі сукні та класичні костюми.

Afyny

Лінк

Львівський бренд дитячого одягу створила Наталія Фукс після того, як стала мамою. За словами Наталі, вона не знайшла жодного вітчизняного виробника, який би влаштовував якістю.

Усі речі бренд виготовляє із сертифікованої органічної бавовни та обирає тільки дерев’яні ґудзики – з коркового та пальмового дерев. Пластик не використовують, а бірки та пакування виготовляють з паперу. Спочатку бренд створював речі для дітей віком від трьох місяців до трьох років, але зараз розширив розмірну сітку до п’яти років.

Arch

Лінк

Український бренд повсякденного одягу унісекс восени презентував свою першу лінійку. До колекції увійшли дощовики двох кольорів і лайнери, які можна носити разом з водонепроникним плащем чи окремо. Далі в бренді обіцяють розширити лінійку до повноцінної колекції.

The Beanchy

Лінк

Український бренд одягу для дому та сну. Для пошиття одягу використовують натуральний льон. Матеріал замовляють у білоруського виробника. В асортименті бренду: постільна білизна, піжами та фартухи.

Zitkani

Лінк

Zitkani – бренд хусток і курток із зображенням картин видатних світових художників. Усі хустинки виробляють з тонкого натурального шовку із роботами світових митців: Ван Гога, Едґара Деґа та Анрі Тулуз-Лотрек. Так, за словами засновниці бренду, Zitkani намагаються популяризувати мистецтво. До кожного замовлення клієнт отримує невелику брошуру, в якій є інформація про художника і картину, що зображена на виробі. Матеріал хусток – італійський шовк, принт наносять в Україні.

Fanahei

Лінк

Український бренд лаконічного унісекс одягу з’явився в кінці листопада 2019 року. До колекції марки увійшли речі з італійських тканин і з ґудзиками, зробленими з мушель. В асортименті є сорочки, водолазки та пальта.

Inly

Лінк

Персональна стилістка Інна Грицик наприкінці листопада презентувала першу колекцію власного бренду Inly. Одяг своєї марки вона називає resortwear, бо, за словами Інни, колекція підходить для великого міста та морського відпочинку. Першу лінійку випустили для тих, хто планує відпустку біля моря. Колекції обіцяють оновлювати двічі на рік, напередодні сезонів відпусток.