Бренди Pepsi та Puma істотно вплинули на світову поп-культуру. На честь святкування 50-річчя культової моделі кросівок Suede вони збирають однодумців у серії заходів SMALL TALKS. Розмови про одяг молодості, його вибір і потяг до ретро-стилю тепер.

Героями третьої зустрічі стали Ярослав Лерман, креативний хед СОХО, та Катро Заубер, DJ, блогерка. Разом з модератором Андрієм Баштовим вони поговорили про те, що носили в дитинстві, улюблені бренди та ставлення до колаборацій.

Ярослав Лерман

Катро Заубер

Про те, як одягалися в дитинстві, і перші бренди в гардеробі

Ярослав Лерман,

креативний хед СОХО

У дитинстві я мав усе дуже красиве та акуратне. Тому що тато до 1992 року працював у Київському домі моделей, він шив для мене одяг.

На дачу звозили всі непотрібні речі. Перший кльовий тренч я знайшов саме там.

Я перешивав одяг – завужував штани. Не завжди однаково, зазвичай одна штанка була вужчою.

Моє дитинство – це скіні. Я хлопчик не найменший, батьки постійно говорили, що я маю в них безглуздий вигляд. Я і сам це розумів, але носив з 8-го до 11 класу. Не можу дивитися на свої дитячі альбоми без питання «Чим ти думав?».

Секонд нас виховав. Давав змогу робити серйозні експерименти, які не влітали в копійку.

Найпершою брендовою крутою річчю були джинси Acne. Знайшов їх на секонді за 40 гривень.

Катро Заубер,

DJ, блогерка

Я росла у вільній сім’ї, мені ніколи не забороняли самовиражатися. До школи носила яскравий одяг: різнокольорові колготки, спідниці, сорочки, навіть різнокольорові туфлі.

У 15 років слухала хіп-хоп, дуже хотіла широкі штани. Ми поїхали з мамою вибирати їх на Святошинський ринок. Тепер дивлюся на деякі фото з думкою «Серйозно, це я?».

У нас була скриня з речами бабусі, у якій мені завжди було цікаво копирсатися. Я ходила на курси крою та шиття, перешивала бабусині сукні на короткі спідниці, піджаки, кофточки.

Адекватний смак і стиль з’явилися завдяки секонду. Проводила там багато часу та обирала ретро-речі, яким було по 20-30 років.

Однією з перших брендових речей була олімпійка на замку під горло від Puma. Я її дуже любила.

Ярослав Лерман

Взаємодія двох великих брендів, які мають власний візуальний смисловий бекграунд, – це суперкруто. Об’єднуючи ці бекграунди, ми знаходимо нові.

Про підхід до шопінгу та знакові речі в гардеробі

Ярослав Лерман

Останнім часом стараюся купувати менше речей. Передивляюся те, що маю: що можу з цим зробити, як по-новому скомбінувати.

Мені гардероб допомагає в роботі. Час від часу переглядаю старі речі українських дизайнерів. Так з’явилися відео «Pepsi Pepsi Pepsi. Твій смак зимових свят» і проект, у якому була футболка «100% Pepsi» в колаборації з Ксенією Шнайдер.

гардероб – це мій другий Pinterest, до якого я ще й можу доторкнутися.

У мене немає часу систематизувати одяг. Я не знаю, коли і яка річ може стати ідеєю майбутнього проекту. Неготовий це комусь віддавати – сприймаю одяг як свій мудборд.

Катро Заубер

Я люблю ексцентричний одяг. Для мене індустрія моди – це дуже круте самовираження.

кілька років тому я щотижня купувала нову пару кросівок. У результаті їх зібралося кілька десятків. Вирішила зупинитися, щоб не стати божевільним колекціонером.

Я люблю бренди, дуже емоційна в плані покупок. Мені подобається купувати український одяг, недорогі бренди, але якщо у них справді є ідея.

Мені близька історія речей із перероблених матеріалів. Коли великі бренди рівня Puma переробляють пластик і створюють красиве взуття – це круто.

Сет перед концертом «Океану Ельзи» 24 серпня я грала в сукні Лілії Літковської. Я її взяла просто одягнути, але зрозуміла, що маю купити – для мене це була важлива подія.

Секонд нас виховав

Про стиль і колаборації

Ярослав Лерман

Для мене нова колекція не є аргументом придбати річ. Це для людей, у яких немає інших занять.

Взаємодія двох великих брендів, які мають великий візуальний смисловий бекграунд, – це суперкруто. Об’єднуючи ці бекграунди, ми знаходимо нові.

У 2010-2011 роках Puma була першим брендом, який усім сказав, що кросівки можна носити не тільки в залі. Puma заявила, щоб люди викидали підбори та взували кросівки.

Для мене чудесним моментом була колаборація Pepsi та Puma цього року – це два бренди-бунтарі. Кожний на своєму рівні бунтарства показав, що можна інакше.

Катро Заубер

Мене веселить, коли люди з появою нової колекції відразу поспішають її купувати чи стають у чергу. Для мене передусім важливо, хороша ця річ чи ні.

Я дуже хотіла шкіряну куртку Diesel, але вона дорого коштувала. Я чекала півроку, поки будуть знижки 50%, тоді придбала її.

Людей, у яких є смак і стиль, рідко побачиш у речах з останніх колекцій. Найчастіше це збірний образ.

Довгий час для мене Nike був крутим передовим брендом. З появою колаборації Puma та Ріанни фокус змінився повністю. Я обожнюю Ріанну, і для мене це було дуже сміливо.

Катро Заубер

Людей, у яких є смак і стиль, рідко побачиш у речах з останніх колекцій. Найчастіше це збірний образ.

На серії подій SMALL TALKS діяв дрескод: гості прийшли в одязі 80-90-х років. Ми зробили фото найстильніших луків.

PUMA x PEPSI    

PUMA та Pepsi оголоcили про ексклюзивну колаборацію, присвячену 50-річчю іконічної моделі замшевих кросівок PUMA Suede. Колекція Suede 50 PUMA x PEPSI – це вічна класика, яка відповідає сучасним трендам.

У колекції також представлені штани, футболки та худі у синьому, червоному, сірому та білому кольорах.

Колекція Suede 50 PUMA x PEPSI доступна у всьому світі в магазинах Puma.

Матеріал підготовлено за підтримки

 
Щоб сторінка завантажувалася коректно, рекомендуємо відімкнути Adblock у браузері.