Звертати увагу на оригінальні кепки перехожих, майже весь час їх носити й купувати рідкісні екземпляри. Кепки можуть стати не лише доповненням одягу та стилю, а й частиною колекції.

У попередньому матеріалі ми розповідали про фанатів американських видів спорту, а тепер The Village Україна та ’47 Brand поспілкувалися з трьома чоловіками, для яких кепки – частина життя.

Саша Лубенський

Режисер, оператор

29 років

30 кепок

Про власний стиль і місце кепок у ньому

Я особливо не турбуюся щодо одягу. Думаю, мій стиль – це спортивний кежуал. У 12 років почав кататися на роликах, у 16 – на сноуборді. Це сильно вплинуло на те, як я одягався. Тоді ж почав носити кепки. Переважно одягаюся в скейтшопах, зараз це лайфстайл-магазини, або за кордоном під час подорожей, або замовляю в інтернеті те, що у нас не продається.

Кепки не колекціоную, просто їх ношу. Оскільки веду активний спосіб життя, вони дуже швидко зношуються, тому купую рідко, але багато, відразу по 5-6 кепок і, як правило, в одному місці.

У мене в машині завжди лежить 5 кепок, які не шкода надіти на зйомку. Вдома кепок 10, а загалом маю десь 30. Я не дуже заморочуюся при підборі кепки, у мене є сірий камуфляж, чорні, кольорові.

Узимку я ношу шапку. Якщо катаюся на сноуборді, то надіваю кепку та шолом.

Три головні кепки Саші Лубенського

Перша

Першою кепкою була Be Free, придбав її у 14-15 років. Вона смішна така, салатово-біла. Мабуть, і досі її маю.

Особлива

Торік усі кепки Stussy були з кольоровими козирками внизу, а мені це не дуже подобається. Я люблю, коли кепка в одному кольорі або весь козирок в іншому кольорі. У Копенгагені побачив кепку Stussy full black – те, чого на нашому ринку немає, і відразу її придбав.

Улюблена

Напевно, найулюбленіша кепка у мене була Rome SDS – це бренд сноуборду. Вони зробили колаборацію з New Era. Це Full cap – безрозмірна кепка. У мене достатньо вузькі скроні, через це більшість козирків стирчать, а у них була розмірна сітка, розрахована ще на підлітків, тому в моєму розмірі у них козирок був вужчий. Тепер на мені вона вже здається мініатюрною.

Про реакцію на кепки: свою та перехожих

Кепки – це частина мене. Я не люблю себе бачити без кепки, без будь-якого головного убору. Для мене це дуже повсякденна річ, я навіть удома часто в кепці ходжу.

На людей у кепках завжди звертаю увагу. Коли бачу якусь ексклюзивну, розумію, що людина, найімовірніше, стежить за одягом. Було декілька разів, коли хтось із знайомих питав, де я дістав кепку. А я ніколи не питаю, мені простіше в інтернеті знайти потім.

Загалом я ніколи не знімаю кепку. Люди часто кажуть, що ніколи мене без неї не бачили. Це просто річ, яка завжди зі мною.

Саша Саттаров

Співзасновник don’t Take Fake brand-show/media

31 рік

12 кепок

Про власний стиль і місце кепок у ньому

Мій стиль – це поєднання спорту і повсякденного життя. Я ношу комфортний одяг, гарний та універсальний. Частіше купую в Києві або за кордоном, якщо там трапляється щось цікаве, бренди, колаборації, яких у нас немає.

З дитинства носив багато кепок, ми з другом навіть експериментували й відрізали козирки, ходили, як у тюбетейках. У 9 років нам здавалося це стильним.

Кепка – це й елемент стилю, і практичний засіб, який допомагає заховатися від сонця. Вона доповнює мій стиль і додає цілісності образу, що робить мене впевненішим у собі. Це як годинник або класний аксесуар у гардеробі, який не забирає на себе зайву увагу.

Зараз я маю десь 12 кепок, більшість з них сірі або сині. Для мене важливо, що на них написано, який там логотип. Наприклад, у бейсбольних команд більш красиві логотипи, ніж у баскетбольних.

Останнім часом кепки частіше дарували, ніж я купував. На кожний весняно-літній сезон дві кепки нові з’являються, тому що старі вигоряють. І коли пітнієш, залишаються сліди, а кепку особливо не попереш.

Зазвичай підбираю кепки за кольором та формою. Я знаю, що є форми, які мені не підходять. Якийсь час були популярні п’ятипанельки (кепки з коротким козирком і перші, на яких написи почали робити з обох боків козирка). Усі їх купували, носили, просто тому що це було круто. Мені вони не підходили, дивишся на себе і розумієш, що це не твоє.

Три головні кепки Саші Саттарова

Перша

Першу кепку купив у Хмельницькому на ринку, мені було 9 чи 10 років. Тоді почали з’являтися кепки з логотипами американських команд, дуже популярні були Dallas Cowboys і Washington Redskins. Потім я побачив просто чорну кепку з числом 23, всі у той час хотіли щось пов’язане з Chicago Bulls. Важливо було, що це номер Майкла Джордана, і в мене була ця кепка. Багато позабував, але її пам’ятаю дуже добре.

улюблена

Одну із моїх улюблених кепок друг привіз із Канади, вона була частиною екіпіровки їхньої збірної на останніх зимових Олімпійських іграх, вона реально дуже круто зроблена.

зимова

Також у мене є шерстяна кепка, у ній комфортно при низькій температурі, коли ще шапку не хочеться надівати, але вже холодно. Зараз я її просто не зможу носити, вона навіть на вигляд дуже теплою здається. Майже всю зиму ношу кепки, хіба що при -10 уже стає некомфортно без шапки.

Про реакцію на кепки: свою та перехожих

До мене часто підходять і питають, що за бренд кепки, або хтось може знати команду, чий логотип зображений. Здебільшого це були іноземці, які приїхали в Україну. Одного разу зустрів хлопця у кепці команди, яку практично ніхто не знає у Києві – toronto blue jays, коли йому сказав про це, він був приємно здивованим.

Декілька разів мені робили зауваження в приміщеннях, щоб я зняв головний убір. Я казав, що ЦЕ МОЯ РЕЛІГІЯ, Я НЕ МОЖУ БЕЗ КЕПКИ. Нічого не бачу в цьому жахливого.

Для мене важливо, що на них написано, який там логотип. Наприклад, у бейсбольних команд більш красиві логотипи, ніж у баскетбольних.

Ярослав Кергет

фотограф

35 років

12 кепок

Про власний стиль і місце кепок у ньому

Я назвав би свій стиль стрит-кежуал. Востаннє костюм одягав на весілля, туфлі теж майже не ношу. Підбираю просто те, що мені подобається. В Україні рідко щось купую, зазвичай за кордоном – це або онлайн-магазини, або streetwear бутіки. Я довгий час жив в Америці, повернувся трохи більше року тому і відтоді у Києві придбав тільки рюкзак.

Маю близько 12 кепок. Не купую кожну, яка сподобалася, ставлюся до них як колекціонер. Є ті, які ношу часто, практично щодня, інші – рідше. Іноді на деякі кепки одягаю піни. Хто розбирається, той відразу зацінить. Але для більшості це просто кепка.

Взимку ношу шапки, часом можна пожартувати й надягнути шапку на кепку.

Три головні кепки Ярослава Кергета

Перша

Однією з перших була баскетбольна кепка, щось типу Boston Celtics, зелена, з вишитою символікою команди. Батьки мені її купили, коли навчався у 8 чи 9 класі. Їх продавали на ринках у Києві.

улюблені

Найулюбленіших, напевно, дві. Це колекційна, найдорожча серед усіх ($250), рідкісна кепка каліфорнійського бренду Melin. Вона доволі тепла, тому влітку не поносиш.

І ще одна – бренду Леброна Джеймса UNKNWN. Мені сказали, що я в ній схожий на ФБРівця, оскільки вона з напівкруглим козирком.

найрідкісніша

У мене є рідкісна колекційна кепка бренду High Snobiety, це онлайн-видання. Вони періодично випускають свій мерч. У мене темно-синя кепка з їхнім логотипом. Вона для мене дуже цінна, я впевнений, що їх мало у всьому світі, тисячі три, а можливо, й менше. Я привіз її собі і ще товаришу. Коли надіваємо їх разом, усі сміються, що в нас кепки однакові.

Про реакцію на кепки: свою та перехожих

Торік на день народження мій бізнес-партнер подарував кепку українського бренду. Але загалом мені їх рідко дарують. Частіше я фотографую кепку і питаю в друзів, чи привезти їм таку.

Завжди на класну кепку звертаю увагу, якщо це справді оригінал. Розумію, що людина розбирається в цьому.

У кепці відчуваю себе по-іншому. Багато людей говорять, що в кепці мені дуже круто, що вони були просто створені для мене.

Деякі знайомі підколюють, що досить їх носити. Не знаю, чому вони так вирішили.

Матеріал підготовлено за підтримки ’47 Brand

47 Brand

’47 Brand – американський бренд атрибутики для фанатів спортивних американських команд. Усе почалося 1947 року в Бостоні, коли іммігранти з Італії, брати-близнюки Артур і Генрі Д'Анджело, створили компанію Twins Enterprise, згодом перейменовану на 47.

Тепер ’47 Brand є ліцензійним партнером 4-х американських спортивних ліг: MLB (бейсбол), NFL (американський футбол), NBA (баскетбол), NHL (хокей).