The Village Україна розповідає про креативні робочі простори твого міста.

TTSWTRS – український бренд, який створює одяг з роботами відомих татуювальників з усього світу. Речі марки представлені у концепт-сторах Нью-Йорка, Мілана, Лондона, Токіо, Сеула та Гонконгу.

Бренд створив новий простір TTSWTRS Factory біля станції метро «Либідська». У компанії кажуть, що переросли попередній офіс. Тому переїхали у триповерхову будівлю площею 500 квадратних метрів, де щодня працюють 65 людей.

«Ідея відкрити фабрику з’явилася пів року тому, коли ми зрозуміли, що мати два виробництва, друкарський цех і склади в різних місцях катастрофічно незручно і невигідно. Ми об’єдналися на одній території насамперед для зменшення логістичних витрат і заощадження часу. Завдяки цьому продуктивність зросла в геометричній прогресії», — розповідає засновниця і креативна директорка бренду Анна Осмехіна.

 TTSWTRS

Адреса: вулиця Казимира Малевича, 86-І

Метраж: 500 м²

Працівники: 65

Призначення: фабрика

На одній фабриці об’єднали власне друкарське виробництво, швейне виробництво та експериментальний цех, а також склади тканин, фурнітури, готової продукції і семплів усіх колекцій бренду.

Головною дизайнеркою інтер’єру стала засновниця бренду Анна. Акцент зробили на білому лаконічному просторі з чорними вказівниками та написами на стінах.

«У білому просторі нічого не відволікає від процесу, яким ти зайнятий. Крім того, довше зберігається порядок. Білі стіни, темна підлога, чорні, лаконічні написи – це характерні риси всіх наших просторів», — каже Анна.

На першому поверсі розташували ресепшн, кухню для працівників та цех для друку. Тут малюнки татуювань переносять на тканину, яку потім зшивають в одяг.

Другий поверх займає виробничий цех: у чотирьох кімнатах розташовані робочі столи кравців і кравчинь, які шиють нові моделі речей: худі, пуховики та боді.

Експериментальний цех і робочі кабінети артдиректора, засновниці бренду та виконавчого директора компанії розташовані на третьому поверсі. Тут також працюють графічні дизайнери, які переносять ескізи татуювань на макети одягу. В експериментальному цеху розробляють нові колекції.

«TTSWTRS — бренд, що швидко розвивається. Ще три місяці тому ми були впевнені, що площа в 500 квадратних метрів занадто велика для нашого виробництва, але сьогодні перед нами стоїть уже зовсім інше завдання: як би «приєднати» собі сусідні будівлі та збільшити робочу площу», — каже Анна Осмехіна.

Фото: Марго Дідіченко