The Village Україна розповідає про креативні робочі простори твого міста.

Фото: Слава Балбек, Аня Бобирєва

Banda Agency – провідна українська креативна агенція. Нещодавно київська компанія створила рекламний бренд для представлення України у світі Ukraine Now. За брендинг Євробачення-2017 команда отримала «Каннського лева» – престижну нагороду у сфері реклами. Раніше за цей проект, а також за брендинг ВДНГ, Banda Agency нагородили премією у сфері дизайну Red Dot. Окрім того, нещодавно агенція стала співорганізатором музичного фестивалю Brave! Factory.

Офіс Banda Agency розташований на Воздвиженці. У цьому приміщенні команда працює вже близько двох років.  «У чому суть цього місця – ми хотіли побудувати офіс, у якому є басейн, барна стійка і вільні столики. Адже це дуже важливо для креативника – мати місце, де буде зручно працювати», – розповідає співзасновник агенції Єгор Петров.

 Banda Agency

Метраж: 860 м²

Працівники: близько 40

Автор проекту: 2B.group

Призначення: офіс креативної агенції

За дизайн офісу відповідала студія Слави Балбека 2B.group. «Ми поступово обживали цей простір: спочатку запустили частину приміщення, потім розширилися. Одразу взяли велику площу, щоб рости і збільшуватися», – каже співвласник Banda Agency Петров.

Рішення винести робочий простір трьох співзасновників і керівників в окремий «будиночок» запропонував архітектор. «Ми називаємо наш кабінет «курником» – він подібний на нього формою. Утім, здебільшого наші двері відчинені», – каже Петров, який у цьому кабінеті працює з креативним директором Павлом Вржещем і стратегічним директором Ярославом Сердюком.

Окрім трьох робочих столів, у «курнику» низький стіл для перемовин із трьома кріслами. «Раніше ми шукали на OLX вінтажні радянські стільці і реставрували їх», – розповідає Петров. Під стільцями – домашній прямокутний килим, вирізаний у формі кола. Поряд скейтборд співзасновника Вржеща.

Неподалік від кабінету керівників – зона для очікування та оупен-спейс, у якому працює креативний відділ Banda Agency. На стіні у вхідній залі – напис «Три слова – это два слова». «У нас був крутий сміливий клієнт, якому запропонували цей слоган. Ми закохалися в нього, адже ми теж за все веселе і безглузде», – каже Петров.

Поруч розташували відділ, у якому працюють директор із розвитку та акаунт-менеджери агенції. Презентації та зустрічі з клієнтами у Banda проводять, зокрема, у конференц-залі, яку стилізували під басейн. «По-перше, це прикольно», – сміється Петров. Додає: коли спускаєшся у басейн, ніби переходиш в інший простір. За словами керівника, це допомагає змінити обстановку і таким чином перемкнутися.

«А цю кімнату ми називаємо поліцейським відділком», – продовжує екскурсію Петров. Окремий простір відділили стінами – із дзеркальною поверхнею назовні і ковроліном зсередини. «Ти всіх бачиш, а тебе – ніхто. Це необхідність для креативників – мати так звані безпечні місця. Куди можна прийти та ізолюватися, щоб ніхто не відволікав», – пояснюють у Banda Agency.

У загальній зоні – барна стійка та сет для настільного тенісу. Ще один окремий простір в офісі – стилізований під квартиру. «Зазвичай офіси розташовують у квартирах, а ми вирішили, що було б круто поставити квартиру в офісі», – жартують у Banda. Вхід до цієї кімнати зробили відповідним – зі старими дверима і номером квартири. 68 – як номер квартири, у якій був перший офіс агенції.

Серед іншого всередині великий стіл, стільці, кухня, комод, бібліотека та шкіряний диван. («Забрали з Closer!») Окрім того, тут планують поставити робоче місце для монтувальника. За потреби вікна можна закрити цупкими шторами. «Це також для того, щоб мати можливість змінити обстановку – аби буквально опинитися в іншій кімнаті», – пояснює Петров.

Зону для кухні у Banda свідомо виділили ближче до центральної частини офісу. «Кухня – це завжди головне місце, – розповідають працівники. – Адже тут усі перетинаються. Тому цю зону зробили відкритою з усіх боків, аби сюди можна було зайти з будь-якої частини офісу».

Особлива історія в оригінальної підставки для кулера – це «пічка-буржуйка», яку Петров свого часу жартома подарував Вржещу. Також на кухні сміттєві баки для різних видів відходів.

Двері до технічної зони й туалету оформили написами «Да» і «Нет». У вбиральні знайшли місце для душу. «Це зручно, якщо приїздиш на роботу на велосипеді. До того ж саме в душі найчастіше виникають найкращі ідеї», – кажуть у Banda. Ще одне іронічне рішення – в одну із кабінок у туалеті встановили золотий пісуар та люстру. «Крім звичайних туалетів, вирішили один зробити нормальний, у стилі Пшонки», – жартує Петров.

Співзасновник Banda Agency Єгор Петров

«Офіс плавно переходить у терасу», – наводять у Banda ще одну особливість офісу. Із тераси відкривається краєвид на Воздвиженку. Присісти тут можна за окремий високий стіл чи «банан» – в агенції він залишився після розробки однієї з кампаній. Також на відкритому майданчику – зона для барбекю.