Ми не підтримуємо споживання та не закликаємо вас щороку змінювати шпалери, дивани та кухонний гарнітур: домашній інтер’єр – це більш консервативна історія. Утім на світових меблевих виставках, які відбуваються навесні та восени, дизайнери та бренди представляють нові тенденції обробки та декору. Розповідаємо про вісім цікавих інстаграм-акаунтів, куди можна заглядати за натхненням та ідеями для облаштування дому.

Тренди: Lidewij Edelkoort

Нідерланди

instagram

Почати розмову про тренди в інтер’єрі варто з інстаграму Лі Еделькорт – головної світової трендхантерки, засновниці агенції з передбачення модних тенденцій Trend Union. З її інсталяції-висловлювання стартувала цьогорічна виставка Furniture Fair у Стокгольмі. Головними деталями в новому сезоні, на думку Лі, будуть хвилі, місяць, насіння, тварини, камінь, гілки та пір’я. Можна сказати, що інтер’єр майбутнього просто схиблений на натуральності. Зрозуміло, що еко в моді вже давно, як і усвідомлене споживання, роздільний збір сміття та апсайклінг, але сьогодні цей напрям завойовує все більше стендів та інтер’єрів.

Mid-century modern: Pollspotten

Нідерланди

instagram

Цей яскравий бренд розповідає про сучасну розкіш. Естетика mid-century modern – це не примха інтер’єрних подіумів, а відповідь на суспільний запит. Багаті фактури та глибокі кольори стали природною реакцією на білу скандинавську простоту, якою всі надто довго захоплювалися. Зробити крок назустріч розкоші допоможе кольорове скло: вази, сервізи та бокали. А ще можна повісити над диваном декор у вигляді латунного сонця чи переробити старе крісло. Здається, ці прості дії змінять будь-який інтер’єр.

Природні матеріали: Madam Stoltz

Данія

instagram

Стиль Madam Stoltz – тонка межа між благородними та натуральними матеріалами в інтер’єрі. Цей данський бренд одним з перших почав активно міксувати гірчичні велюрові крісла та плетені абажури на своїх стендах, услід за ними багато виробників стали розбавляти розкішні інтер’єри природними елементами: кошиками з ротангу, плетеними підвісними світильниками та декором із сухого пальмового листя, бамбуку та тонких гілок.

Етніка: Calma House

Іспанія

instagram

Наступний помітний тренд – етніка в інтер’єрі, її ще можна назвати сучасним бохо. В інстаграмі Calma House понад 100 тисяч підписників, і не просто так: вони як ніхто розкривають цю тему. Насправді додати інтер’єру нотку етніки простіше, ніж здається: потрібно лише замінити текстиль у будинку. На стіл – лляна скатертина, на диван – подушки з бахромою, на підлогу – килим ручної роботи з кісточками на краях.

Античність: Sophia Enjoy Thinking

Греція

instagram

Античність – ще один напрям, якому дизайнери приділяють увагу. Серед помітних представників стилю грецький бренд Sophia Enjoy Thinking, чий стенд виділявся серед інших на виставці в Парижі. Компанія представила звичні нам грецькі скульптури – «голови хлопчиків», Венеру, колони, сов та інше – в яскравих кольорах, перетворивши їх в артоб’єкти у квадраті. Якщо у вас на полиці припадають пилом статуетки з відпустки, то за кілька хвилин за допомогою балончика з фарбою ви можете зробити те саме. Як їх вписати в інтер’єр, шукайте в профілі Sophia.

Колір: Dutchbone

Нідерланди

instagram

В акаунті нідерландського бренду ви зможете, наприклад, розібратися, з чим поєднувати гірчичні меблі та як вписати їх у свій інтер’єр максимально гармонійно. Тут взагалі багато про актуальні поєднання кольорів – переважно це приглушені тони та матові метали. З-поміж фаворитів на виставкових стендах – гірчичний, рудий, блакитний, динево-рожевий та синій.

Світильники: Brokis

Чехія

instagram

На виставках багато брендів представили великі, навіть гігантські за звичайними мірками, варіанти світильників. Проте відразу бігти за великими плафонами не варто. Оформіть світло великими мазками: грона підвісних ламп поряд з ліжком, один абажур над круглим столом. Подивіться, як це роблять Brokis.

Сантехніка: Inbani

Іспанія

instagram

Сантехніку вдома міняють рідше, ніж меблі. Виробники це розуміють, тому намагаються розробляти більш довговічні дизайни. Якщо до ремонту ванної кімнати все ж дійшло, то підпишіться на Inbani. Ціни на цей іспанський бренд кусаються, проте за їхніми постами в інстаграмі зможете зрозуміти, куди рухатися: нині в тренді накладні та циліндроподібні раковини, мінімалізм, дерев’яні та бетонні поверхні. Велику ванну, яка стоїть окремо, як пропонують глянцеві картинки, в квартирі, звичайно, не встановиш, але стильну раковину-циліндр – чому б і ні?

ТЕКСТ: Маша Шаталіна