The Village Україна розповідає, як фарбуватись, доглядати за шкірою та фарбувати нігті у 2020 році.

Догляд за шкірою


Засоби з канабідіолом

Продукти із CBD – активною речовиною канабісу – будуть і надалі завойовувати б’юті-індустрію. За прогнозами експертів, до 2025 року ринок косметики із канабідіолом зросте на 31,3%. Уже сьогодні інгредієнт, здатний регулювати вироблення себуму, забезпечувати протизапальну дію та антиоксидантний захист, можна знайти у багатьох продуктах для догляду за шкірою.

Косметика для дітей і дорослих

Міленіали та покоління Z залишаться найбільш бажаною аудиторією б’юті-брендів, однак тепер належну увагу отримають й інші покоління. The Times повідомляє, що наступного року бренди сфокусуються на споживачах віком 65+, а автори звіту CBInsights вказують на зріст сегменту косметики для дітей.

Денний омолоджувальний крем для обличчя (60+) Lancôme Rénergie Multi-Glow

Ціна: 1 799 гривень (з урахуванням знижки)

Clean beauty

Більшість тренд-репортів свідчать про те, що 2020 року зростатиме популярність сегменту clean beauty – косметики, що не містить суперечливих інгредієнтів на кшталт парабенів, фталатів, формальдегіду та діоксиду кремнію. Щоправда, термін clean beauty офіційно ніяк не регламентують, тому те, яких компонентів уникати, кожен виробник вирішує сам. Окрім «чистих» формул, прихильність покупців матиме веганська та cruelty-free косметика, тобто продукти, які не містять компонентів тваринного походження і не проходять тестування на тваринах.

Продукція clean beauty бренду Drunk Elephant

Захисні продукти

За даними ВООЗ, 91% населення світу проживає в місцях із забрудненим повітрям. Такі умови негативно впливають на стан шкіри та суттєво пришвидшують процеси її старіння. Експерти припускають, що вже наступного року косметика з приміткою anti-pollution стане такою ж базовою потребою, як захист від сонця. Крім того, все більше засобів оберігатимуть нас від HEV-light – синього світла від екранів гаджетів.

Захисний зволожувальний anti-pollution крем Matis Reponse Jeunesse MatiSCity

Ціна: 1 192 гривні (з урахуванням знижки)

Б’юті-гаджети та застосунки

Автоматизація та діджиталізація торкнуться і догляду за шкірою. 2020 року ринок косметичних гаджетів оцінюватимуть вже у 54 мільярди доларів, а ми будемо активніше впроваджувати технології у свою б’юті-рутину. Привід спробувати щось нове з’явиться вже незабаром: на початку року у світі стартує продаж нового гаджету для мікротокової терапії від Foreo, виробника популярних електричних щіток для обличчя. Крім того, бренди продовжуватимуть працювати зі штучним інтелектом, а ми – опановувати сервіси для онлайн-діагностики шкіри (наприклад, Effaclar Spotscan від La Roche-Posay).

Сервіс для онлайн-діагностики акне La Roche-Posay Effaclar Spotscan
Пристрій для домашньої мікротокової терапії Foreo Bear

Косметика з пре- і пробіотиками

Дедалі більше людей скаржиться на чутливість шкіри: згідно з цьогорічним дослідженням, ця проблема турбує близько 60-70% жінок і 50-60% чоловіків. З огляду на таку тенденцію, усе більше місця на ринку виборюватиме косметика для догляду за чутливою шкірою, зокрема продукти, покликані підтримувати здоров’я її мікробіому. Мікробіом – сукупність різноманітних мікроорганізмів на поверхні шкіри – це невидимий бар’єр, який захищає її від подразників. Засоби з пре- і пробіотиками допомагають регулювати мікробіом, а отже, роблять шкіру стійкішою до агресивних факторів.

Макіяж


Губи, як у 90-х

Наприкінці 2018 року ми писали про повернення моди на блиски для губ. Судячи з цьогорічного звіту Pinterest 100, тренд перекочує і в 2020-й. Ще одна «стара нова» тенденція, народжена в 90-х, – виразний контур губ, помітно окреслений олівцем. За останні місяці такий макіяж встигли приміряти Бейонсе, Кім Кардашян і акторки серіалу «Ейфорія». Наступного року спробуємо і ми.

Космічний макіяж

Якщо експериментів у стилі «Ейфорії» вам уже замало, зверніть увагу на planet makeup. За даними Pinterest, за 2019 рік кількість пошукових запитів на макіяж натхнений космосом, зросла на 217%. Вимальовувати планети та сузір’я, як це роблять б’юті-блогери, вам не обов’язково: для початку можете обмежитися фіолетовою помадою чи сріблястим глітером на очах.

що купити:

Глітер MAC відтінку Iridescent White

Ціна: 670 гривень

Синій колір

Класичний синій – колір 2020 року за версією Інституту Pantone – буде одним із топових відтінків у цьогорічному мейкапі. Щоби не відставати від трендів, спробуйте інтегрувати його в макіяж очей, наважтесь на темно-синю помаду або підберіть лак для нігтів із синьої палітри.

що купити:

Тіні Sisley Paris Les Phyto-Ombres 23

Ціна: 1 260 гривень

Чоловічий мейкап

Бренди продовжують стирати межі в макіяжі. Givenchy, Chanel, MAC і Tom Ford випускають мейкап-продукти, які позиціонуються як чоловічі або гендерно нейтральні, а Maybelline New York та Covergirl залучають до співпраці чоловіків-блогерів. Носити макіяж чоловікам пропонують і 2020-го: так, на показі останньої колекції Dior моделі вийшли на подіум з неоновим мейкапом.

що купити:

Консилер з унісекс-лінійки Givenchy Mister Instant Corrective Pen

Ціна: 714 гривень (з урахуванням знижки)

Колорблокінг

Макіяж, який був популярним у 80-х роках, має всі шанси закріпитись і у 2020-х. Мейкап, що об’єднує два або більше контрастні кольори, уже встиг відзначитись на весняних фешн-шоу Oscar de la Renta, Christian Siriano та Antonio Marras.

Зачіски


Гривка

Коротка чи довга, пряма, коса чи рвана – якщо ви давно хочете приміряти гривку, саме час це зробити. Особливо популярною наступного року буде довга гривка у стилі 70-х: вона гарно обрамляє обличчя та пасує різним типам волосся.

Аксесуари для волосся

М’які текстильні гумки-скранчі та шпильки різних розмірів і форм здійснили камбек і не поспішають нікуди зникати. Якщо аксесуари, які ви носили у школі, здаються вам занадто несерйозними, підберіть їм вишукану «дорослу» альтернативу. Приміром, шовкову гумку або гребінь із малахітовим декором.

Нігті


Яскравий чоловічий манікюр

Що об’єднує Марка Джейкобса, A$AP Rocky та Гаррі Стайлза? Те, що всі вони фарбують нігті в яскраві кольори. Якщо захочете долучитися до зірок, надихайтесь нейл-артом Гаррі Стайлза на шоу Saturday Night Live.

Французький манікюр

«Здається, він повернувся», – про нову хвилю захоплення французьким манікюром цьогоріч писали, мабуть, усі глянцеві видання – від Vogue до Allure. Підстав думати, що ця мода мине найближчим часом, поки немає, тому радимо придивитися до нових варіацій старого нейл-арту – з кольоровими кінчиками або дуже тонкими білими смужками.