The Village Україна дізнається в представників київських шоурумів, хто відбирає їм одяг та бренди, як часто і де замовляють товар.

Лєра Бородіна

співзасновниця SO DODO


Кожну річ для SO DODO вибираємо я і Надя Дорофєєва. Ми робимо дві великі закупівлі самостійно. Для цього летимо в Сеул, приїжджаємо в гуртові центри з шоурумами і кілька днів підбираємо одяг. Там регулярно знаходимо нові бренди, з якими починаємо співпрацювати. Cеул – це не тільки столиця Південної Кореї, а й головна креативна столиця Азії. Всі кореянки дико модні.

Обираючи речі, ми орієнтуємося на тренди, свій смак і якість сезонної колекції. Важливо, щоб одяг був нестандартний. Одяг, який ми відбираємо, має отримати два «так», і тоді ми точно робимо замовлення. Бували ситуації, коли одна із нас у захваті, а друга не дуже. Тоді ми використовуємо спеціальний код «під мою відповідальність», це означає, що річ ми замовляємо, але якщо що – її можлива незатребуваність на моїй або Надиній совісті. Але, як правило, наші добірки майже не доживають до розпродажів – тому ніхто ще не «віддувався» за свою «неправильну» закупівлю.

Улюблені корейські марки, які ми купуємо в SO DODO: London bride, Minimarket, TU, GRACE, Hey Jude, Chuu, Rola Rola, Wednesday. І ще два десятки брендів відбираємо залежно від сезону та колекцій.

Зараз у нашій команді з’явилася Саша Катаєва, вона CEO SO DODO. У неї великий досвід в ритейлі. Саша нам допомагає сформувати закупівлю. Щоб сукні, верхній одяг, брюки, спідниці, світшоти були в правильній пропорції та відсотковому співвідношенні.

Анна Плужник

баєрка та засновниця Marque


Усі речі в нашому концепт-сторі відбираю я. Представлені бренди обираю в Парижі під час тижня моди. Замовлення можна оформити і там на місці, але я більше люблю по приїзду порадитися з командою щодо розмірів, кольорів, уподобань клієнтів. І вже тоді здійснюємо замовлення через онлайн-форму.

Закупку товару робимо 3-4 рази на рік. Інколи знаходимо цікавий бренд і відразу замовляємо його. Наш головний критерій – унікальність. Тому всі марки, за винятком українських, ексклюзивно представлені в Marque.

Вікторія Орел

баєрка жіночого департаменту The Icon Concept Store


Вибором одягу і складанням списку брендів займається наша баїнг-група. Вона у нас ділиться на чоловічу і жіночу команди. Майже всі замовлення ми робимо в шоурумах Парижа і Мілана, деякі бренди наша команда замовляє в Дюссельдорфі. Іноді в пошуках нових імен ми відвідуємо спеціалізовані виставки – цього року побували на виставках у Сеулі та Копенгагені.

При виборі брендів ми переважно орієнтуємося на нашого покупця, що його може зацікавити. Ще один фактор – загальні тенденції. Деколи вони очевидні, а буває, що доводиться вгадувати. Крім цього, важливо, аби річ зацікавила нашого потенційного покупця: вона має добре сидіти, мати хороший крій і бути з якісних матеріалів. Ну і ще важливий момент – ціна.