«Креативність: інтуїція VS дослідження» – онлайн-лекція засновника та креативного директора агенції GUT Ансельмо Рамоса від школи креативних індустрій SKVOT. Вона відбудеться 2 вересня о 19:00.

Ансельмо запустив кампанію Dove Real Beauty Sketches, яка стала рекламним відео з найбільшою кількістю переглядів в історії – 200 мільйонів. Він розповідатиме про пошуки правильної команди та сміливих клієнтів, способи генерування ідей і що робити, якщо вони не працюють.

Лекція міститиме три блоки:

  • Reactvertising: немає часу на дослідження
  • Як реалізувати інтуїтивну ідею
  • Що робити, якщо ідея не працює

Після лекції передбачена частина Q&A, де учасники зможуть поспілкуватися з Ансельмо Рамосом.

«Якщо вам не потрібно радитися з юристом – можливо, ідея недостатньо хороша», одне з головних правил Ансельмо Рамоса в рекламі. Спільно з агенцією ANGRY SKVOT він вирішив розповісти про лекцію саме за такою формулою.

Анонсували подію з допомогою великого чорного банера, який розмістили на недобудованому корпусі київського університету театру, кіно і телебачення імені Карпенка-Карого.

«Станом на 1 жовтня 2019 року в Україні нарахували 150 довгобудів, 51 з яких – у Києві. Корпус Карпенка-Карого стоїть на паузі від початку 90-х. Місце, яке мало б бути осередком креативності, завмерло. Одне із завдань банера – стимулювати творчість, мотивувати молодь на сміливі вчинки, які допоможуть розвивати нашу країну та робити її креативнішою», – говорять у SKVOT.

Анонс лекції Ансельмо Рамоса від SKVOT

Формат: онлайн-лекція англійською мовою

Коли: 2 вересня, 19:00

Зареєструватися на лекцію

Ансельмо Рамос  засновник і креативний директор агенції GUT, співзасновник креативної агенції DAVID. 

SKVOT – онлайн-школа креативних індустрій, де викладають практики реклами, медіа, кіно та мистецтва.

ANGRY київська креативна агенція, що створила кампейн «Вліпи за себе», айдентику оновленого Маріїнського палацу, промо лекції маркетингового директора Burger King Фернандо Мачадо. Учасник виставки кращої соціальної реклами Act Responsible в межах Cannes Lions.


МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ SKVOT