Щосекунди людство відправляє більше 2,7 мільйона електронних листів, робить більше 62 000 запитів в Google, публікує більше 7 тисяч постів у twitter, більше 800 фото – в Instagram, переглядає більше 70 000 відеороликів на Youtube. Це лише одна секунда! Чому одні новини чи пости стають популярними, а інші лишаються ледь поміченими?

The Village Україна разом з TEDxKyiv зібрали 8 історій, які стали популярними і пояснюють, чому так стається

 Ідеї для відео, які просто треба побачити

Хлопці з гурту OK Go відомі, напевно, не стільки своїми музичними композиціями, скільки відео, що ці композиції ілюструють. Танці на бігових доріжках, номери у невагомості, машина Руба Ґолдберга та багато інших відеоребусів - це все про них. Як хлопці придумують чергову історію для відео і чому вони стають такими популярними?

 Ідея – це Червоний капелюшок

На конференції TEDxKyiv у 2010 році Саша Кольцова із гурту «Крихітка» поділилася техніками реалізації та донесення творчих ідей до широкої аудиторії. «Коли у вас народжується ідея, то здається, що вона прекрасна, як дівчинка з казки «Червоний капелюшок». Та спробуйте перед тим, як намагатися її розповсюдити, переконатися, що ваша ідея вартує цієї довгої мандрівки через ліс», – радить Саша.

 Ідеє, ти де?

Яке оточення є сприятливими для незвичайних рівнів інновацій, незвичайних рівнів творчості? Що це за оточення? Де цей простір для творчості? Щоб відповісти на ці запитання письменник Стівен Джонсон почав розглядати подібні до кав’ярень види навколишнього середовища. Він шукав спільні риси, щось на кшталт характерних ознак, які проявляються знову і знову у всіх цих середовищах. І, схоже, доповідач таки знайшов декілька ознак.

 Як відео стає вірусним?

Тренд-менеджер YouTube Кевін Аллокка аналізує безглузді інтернет-відео, а ще наводить чотири головні причини, що сприяють їх вірусному розповсюдженню.

 На карті популярних думок

Як візуалізувати 24 000 ідей? Еколог Ерік Берлоу і фізик Шон Ґорлі разом запрошують у віртуальну подорож по левовій частині доповідей TEDx, щоб з'ясувати, як ідеї з усього світу можуть бути пов'язані. Допомагають у цьому вченим спеціальні алгоритми.

 У стаді чорно-білих корів ставайте фіолетовою

В світі так багато можливостей і так мало часу, що нашим очевидним вибором стає ігнорування буденного. Гуру маркетингу Сет Ґодін розповідає, чому нікудишні та дивні ідеї привертають вашу увагу і стають більш успішними, на противагу нудним.

 Голос у твіттері

Чого може досягнути молода дівчина, яка має ідею, інтернет та трохи креативності? Це все, що було потрібно Сіянді Мохутсіва, щоб об'єднати голоси молодих африканців у новий спосіб. Послухайте, як Мохутсіва та інші молоді люди з усього континенту використовують соціальні медіа для подолання кордонів та обставин, отримуючи нарешті те, що в них довший час відбирали: голос.

 Одна мама, котра запустила Ice Bucket Challenge

Ви ж точно чули про Ice Bucket Challenge? Найуспішніший флешмоб останніх років. Та не всі ті, хто по всьому світові обливалися крижаною водою, знають історію його початку. 27-літній Піт Фрейтіс якось травмував своє зап'ястя під час бейсбольної гри і далі отримав несподіваний діагноз: це не був перелом кістки, це був БАС, чи хвороба Лу Ґеріґа, яку неможливо вилікувати, що веде до паралічу і смерті. У натхненній промові його мати Ненсі Фрейтіс розповідає,як родина розпочала БАС Ice Bucket Challenge і з задоволенням побачила участь багатьох людей, включаючи Джастіна Тімберлейка і Білла Ґейтса

Текст: Міла Арсенюк

Ілюстрація: Анна Шакун