Стримінговий сервіс SoundCloud змінює модель монетизації контенту. Тепер кошти від користувачів будуть надходити прямо виконавцям, яких вони слухають, повідомляє The Guardian.

Кошти розподілятимуться між виконавцями не залежно від їхньої популярності, а залежно від прослуховувань конкретним користувачем. Тож що більше ви слухаєте якогось артиста, то більше коштів він отримає. Нові правила запрацюють 1 квітня 2021 року.

SoundCloud стане першим стримінговим сервісом, який використає модель монетизації, орієнтовану на користувача. Усі стримінгові сервіси (Spotify, Deezer, Apple) сплачують роялті виключно тим виконавцям, які мають найбільшу кількість прослуховувань у світі.


Дослідження французького Centre National de la Musique 2021 року показало, що 10% усіх надходжень від Spotify та Deezer розподіляються лише між 10 виконавцями.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі