Уперше в історії України карантин на всій території держави ввели 12 березня – через глобальну пандемію коронавірусу Covid-19. У Києві до кінця березня обмежили масові заходи через коронавірус: це стосується, зокрема, концертів, конференцій і сеансів у кінотеатрах.

The Village Україна вже збирав список подій, які скасували або відклали в місті, а тепер запитує, як київські заклади адаптуються до роботи під час карантину.


Алекс Купер

співзасновник Kyiv Food Market і кафе-бару «Молодість»

Ми діємо згідно з вимогами законодавства. На практичному рівні – ми збільшили відстані між столами в залах і додали максимальну кількість санітайзерів. Ми зменшили кількість посадкових місць, щоб людям було комфортно, щоб була можливість сидіти трохи далі одне від одного. До того ж ми перевіряємо персонал і робимо методи обробки та прибирання приміщень більш жорсткими: обробляємо антисептиками. Надалі чекатимемо наступних вказівок від влади міста та держави.


Євген Гусовський

співвласник «Ресторанів Гусовських»

Ми чітко виконуємо вказівки протоколу Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)». Насамперед ми регулярно перевіряємо стан здоров’я працівників.

Зараз важливо виконувати те, чого вимагає держава. Ми не лікарі й проявляти самодіяльність не повинні. Але ми не можемо допускати [в заклади] людей із симптомами хвороби, натомість рекомендуємо звернутися до лікарів. Це виявлення будемо проводити візуально.


Марія Банько

маркетинг-директорка «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова»

Наразі ми виконуємо всі рекомендації ВООЗ і МОЗ: контролюємо стан здоров’я команди, встановлюємо додаткові засоби дезінфекції на стійках видачі замовлень і в залі; як і завжди, стежимо за дотриманням усіх стандартів чистоти, а також готуємо для гостей пам’ятки щодо актуальних засобів запобігання. Зокрема, закликаємо частіше мити руки, користуватися дезінфекторами й за появи тривожних симптомів відмовлятися від походів у людні місця.

Поки ми не робимо жодних прогнозів, але готові посилити команду доставки для того, щоб привозити будь-яку кількість замовлень за обіцяні 39 хвилин. Як гостей, так і колег за ринком закликаємо не панікувати, а виконувати офіційні вказівки та продовжувати працювати у звичному режимі, забезпечуючи якісний продукт та уважний сервіс.


Саміра Абдулова

комунікаційна координаторка «МакДональдз Україна»

Для «МакДональдз» здоров’я та безпека відвідувачів і працівників є пріоритетом, ми завжди суворо дотримувалися стандартів якості та безпеки. До обов’язкових заходів – регулярного миття і дезінфекції обладнання і поверхонь в кухні та залі, прибирання вбиралень, щопівгодинного миття рук спеціальним милом, – ми ввели низку додаткових заходів. Усі наші співробітники проінструктовані про необхідність поміряти температуру перед тим, як виходити на зміну, і якщо вона підвищена або є будь-які інші симптоми захворювання – залишатися вдома і викликати лікаря.

Окрім того, ми скасували міжнародні відрядження, а зустрічі та навчання проводимо онлайн. Також для співробітників ми запустили чат-бот і відкрили гарячу лінію, де відповідаємо на запитання, даємо поради та рекомендації. Ми уважно стежимо за ситуацією в країні та рекомендаціями від Міністерства охорони здоров’я України й готові вживати додаткових заходів безпеки у разі потреби.