«Рейтарська Circle» – це новий простір, для запуску якого ревіталізували модерністську будівлю на Рейтарській. Відкриття в тестовому режимі відбулося 23 серпня.

Раніше The Village Україна розповідав історію оновлення будівлі.

Фото: Євген Карєв для The Village Україна

Концепція

«Рейтарська Circle» – це заклад із п’ятьма гастрономічними резидентами, який відкрили у ревіталізованій будівлі на подвір’ї на Рейтарській. Ініціатором і директором комплексу є власник галереї The Naked Room Марк Вілкінс, а співзасновниками – Ігор Фарберов і Євген Лавренюк із мережі Dream Hostel, Саша Чернявський (23/32 Film Production) та Антон Рубан (Spell).

«Ми досі не знайшли термін, який би найкраще описав цей формат, – розповідає співзасновник і керівник Марк Вілкінс. – Думаю, це буде щось нове для Києва. [...] Ми зібрали найкращих представників сфери, щоб запропонувати новий для міста гастрономічний формат».

 «Рейтарська Circle»

Де: місто Київ, вулиця Рейтарська, 15

Коли: 10:00–23:00

Instagram

У «Рейтарська Circle» п’ять резидентів: Міша й Даша Кацуріни з новим проєктом «Японський Привіт», співзасновники кафе Zigzag Любов Цибульська та Микита Москаленко із Kometa Pizza, Віктор Шраменко і Ксенія Полтавець з Fresh Black і «Ніша Deli», Віктор Олійников і Сергій Пилипенко із винним магазином Roots і Софія Теребова із кафе-кондитерською March & Co. Заклади «Японський Привіт» і Kometa Pizza працюють на першому поверсі простору, а Fresh Black, «Ніша Deli», Roots і March & Co – в атріумі.

Локація

«Рейтарська Circle» відкрили у приміщенні 1986 року, розташованому за поліклінікою Спілки письменників. Як і за зразок київського модернізму поліклініку, за ротонду відповідали архітектори Авраам Мілецький і Володимир Шевченко. Окрема споруда округлої форми з діаметром у 16 метрів свого часу слугувала для медичних оглядів пацієнтів поліклініки, у 2007 році будівлю приватизували, а у 2008-му ротонду відділили від комплексу та продали приватному власнику. Вони облаштували в ньому спа-салон під назвою «Сабіна», а фасад декорували під «середньовічний замок».

Понад десять років потому після придбання будівлі Марком Вілкінсом і партнерами ревіталізацію простору довірили Емілю Дервішу. «Чи найскладніший це об’єкт у моїй кар’єрі? Думаю, поки так», – каже автор проєкту. Дервіш мав досвід співпраці з Вілкінсом у публічному просторі із The Naked Room і The Naked Bar, але «Рейтарська Circle» є поки найбільшим його об’єктом у міському середовищі. «Це безпосередній уплив на фасад і вулицю, це вплив на місто, – каже архітектор і дизайнер інтер’єрів. – Для мене це болюча тема, я б не хотів зробити історію, яка була б неприємним елементом міського середовища».

Засновники «Рейтарська Circle» розповідають, що намагалися відновити первісний вигляд будівлі. Принциповою зміною стало оформлення атріуму в просторі. Після демонтажу колишнього спа-салону та вивезення тонн гіпсокартону команда поєднала простір першого та мінус першого поверхів. У такий спосіб технічні приміщення в підвальному приміщенні інтегрували в загальну площу, сполучивши два рівні та дах сходами. Між рівнями – дерево, яке для проєкту привезли з Флориди. Водночас попереднє застосування приміщення обіграли, використавши колишній басейн на цокольному поверсі для облаштування посадкових місць корнера Fresh Black. За корнери резидентів на нижньому поверсі відповідала команда Loft Buro (Bar 111, Tin Tin, Chi) Олега Волосовського.

«Звісно, ми пішли на певні зміни. Але здійснювали їх із повагою до будівлі. Сподіваємося, це стане прецедентом для модерністської архітектури в Києві», – каже Вілкінс. Детальніше про процес ревіталізації будівлі The Village Україна розповідали в окремому матеріалі.

Резиденти

«Японський Привіт»

«Японський Привіт» – четвертий заклад рестораторів Міші та Даші Кацуріних, які раніше запустили азійські кафе «Китайский Привет», «Вьетнамский Привет» і «Тайский Привет».

Ресторан присвячений культурі їжі Японії, автентичність забезпечують японські шеф-кухарі Ютака Цурумакі та Руі Оно, а також бренд-шеф мережі Антон Васильєв. Цурумакі відповідає за суші-бар, а Оно за основні страви й закуски. У меню, до прикладу, хенд-роли, нігірі, онігірі, футомакі й гункани. Окрім того, готують сендвічі кацу-сандо, японські боули дони та голуба, якого упродовж трьох днів маринують у місо з чорною цибулею.

Заклад розташований на першому поверсі «Рейтарська Circle», він ділить його навпіл із Kometa Pizza. У нього приблизно 45 посадкових місць, включно із контактною стійкою біля відкритої кухні, ще 45 посадок планують забезпечити на літній терасі на даху, яку відкриють за тиждень. Разом з Емілем Дервішем за проєкт відповідала Анна Рябова, яка раніше працювала в Balbek Bureau, а зараз є артдиректоркою мережі закладів Кацуріних.

З меню:

Місо-суп із шовковим тофу – 130 грн

Дон із куркою та жовтком – 190 грн

Кацу-сандо із курчам – 220 грн

Футомакі з трьома видами тунця – 490 грн

Моті з кокосом – 95 грн

Графік роботи: 13:00–23:00 (тестовий режим)

Instagram

Меню

Kometa Pizza

Kometa Pizza – це новий ресторан від засновників кафе Zigzag Любові Цибульської та Микити Москаленка. Спеціалізація закладу – піца, яку подають і як цілий пиріг, й окремими слайсами. Серед них – пепероні з халапеньйо, «Мак-н-чиз» і «Філлі-чизстейк» від 78 гривень за слайс і 420 гривень за цілий пиріг, а також фокача. Також пропонують пасту й сніданки.

У піцерії на першому поверсі «Рейтарська Circle» приблизно 40 посадкових місць, ще стільки ж планують підготувати на терасі на даху. Взяти слайс піци із собою можна буде через вікно видачі take away.

З меню:

Піца «Маргарита» – 78/420 грн

Піца «Пепероні» – 85/450 грн

Піца «Біла» – 78/420 грн

Ранкові равіолі з вишнею, рикотою й ванільним кремом – 145 грн

Мак-н-чиз із витриманою гаудою і пармезаном – 175 грн

Графік роботи: 13:00–23:00 (тестовий режим)

Instagram

Меню

Fresh Black

Fresh Black – це українська обсмажувальна компанія, яка постачає каву в заклади сфери гостинності та розвиває кавовий центр на Артзаводі «Платформа». У «Рейтарська Circle» засновники Віктор Шраменко й Ксенія Полтавець облаштували кавовий бар: пропонують кавові напої на власному зерні, а також нову лінійку кавово-алкогольних напоїв, яку підготували разом із бар-менеджером Hendrick’s Bar Надіром Кучкаровим. Серед перших змішаних напоїв у серії – кавові Aperol Spritz і Negroni.

У корнері на цокольному поверсі встановили ростер для обсмажування кави, а приблизно 20 посадкових місць облаштували в колишній ніші басейну салону «Сабіна». «Ми спершу вагалися, що робити з цим басейном, а тоді подумали – чому б не поставити прямо там посадкові місця? Це буде найглибша кав’ярня-палярня в місті», – каже співзасновник Шраменко.

Упродовж першого тижня Fresh Black працює в тестовому режимі з 09:00, але згодом планують відчиняти двері о 08:00.

З меню:

Подвійне еспресо – 45 грн

Капучино – 69 грн

Фільтр-кава – 50/70 грн

Кавова комбуча – 80 грн

Коктейль 5 O'Clock Coffee – 195 грн

Графік роботи: 10:00–22:00 (тестовий режим)

Instagram

«Ніша Deli»

«Ніша Deli» – ще один корнер «Рейтарська Circle» від засновників Fresh Black, у ньому продовжують розвивати формат «Ніша», який на початку року запустили на Артзаводі «Платформа» як попап-бістро.


З меню:

Круасан із вишнями – 79 грн

Авокадо-тост в азійському стилі – 159 грн

Бутердрод із ростбіфом і трюфельним майонезом – 179 грн

Туна-мелт – 169 грн

Салат із ромена й сезонних томатів – 89 грн


Тут пропонують коротке меню страв від шефа Нікіти Позняка, а також делікатеси власного виробництва: наприклад, фермерські овочі, паштети й соуси власного виробництва, а також хліб із власної пекарні.

Roots

Roots – це українська компанія, яка спеціалізується на постачанні вина від сімейних виноробень. «Оскільки ми працюємо з особливими виробниками вина, надаємо перевагу самостійно розповідати людям про нього, для нас важливий цей прямий контакт із людьми. На Рейтарській же багато наших споживачів – як серед закладів, так і серед людей. Про нас могли чути як про дистриб’ютора, а тут буде змога прийти подивитися на нашу команду й асортимент», – розповідає співзасновник Roots Віктор Олійников, який розвиває бізнес із партнером Сергієм Пилипенком.

У «Рейтарська Circle» представили 150 позицій вина, які розділили на стелажах за категоріями. Тут можна придбати пляшку чи келих, а також порадитися із сомельє щодо селекції: «Можна зайти за пляшкою вина або залишитися на келих».

March & Co

March & Co – це кондитерська, яка протягом восьми років працювала на замовлення та співпрацювала з київськими закладами, а в «Рейтарська Circle» відкрила перший фізичний заклад. «У нас багато партнерів і велика база контактів, але завжди хотілося відкрити щось своє, де можна було б знайомитися з нашими гостями. Це місце для нас ніби вітрина, будемо продавати тут наші найбільш популярні десерти й тестити нові», – розповідає засновниця Софія Теребова.

У меню – фірмові торти й десерти March & Co, включно із трубочками зі згущеним молоком і десертами в банках to go. Серед нових позицій у меню – веганський шоколадний авокадо-кейк. Згодом планують запустити лінійку «здорових десертів» і сніданки. Окрім того, пропонують чай від виробника «Їжак з лісу» і комбучу, яку розробили з постачальником «Лью чай».


З меню:

Торт – 120-130 грн за порцію

Десерти – 70-98 грн

Трубочки – 50 грн

Печиво – 38 грн

Чай – 70-120 грн


У перший тиждень роботи працюють в тестовому режимі з 10:00, але згодом планують відчиняти двері о 09:00.