Bro Market – це фудхол від власників закладів Mimosa Brooklyn Pizza і Fish & Pussycat. Проєкт об’єднує кілька форматів їжі, він почав роботу в розширеному приміщенні кав’ярні «Чашка». Окрім власне «Чашки», тут ще три формати. Відкриття закладу відбулося напередодні оголошення карантину, з 23 червня, після дозволу міської влади на роботу в залах, маркет працює повноцінно.

 The Village Україна проводив фотозйомку закладу до оголошення карантину.

Фото: Костянтин Гузенко для The Village Україна

Підтримай The Village!

Концепція

Bro Market – це перший фудхол рестораторів Ігоря Сухомлина та Валерія Гальперіна, розташований у фасадному приміщенні ТЦ Arena City з виходом на Бессарабський ринок. Раніше у цьому просторі працювало кафе «Чашка» й фірмовий магазин Ferrari. «Це наш маленький food market», – каже співзасновник Сухомлин. Усередині зібрали чотири формати: кава, сніданки та випічка від кафе «Чашка», піца-слайси Slice, роли Sush і паназійська кухня «Люся».

Bro Market розташований у колишньому приміщенні кафе «Чашка», що працювало на Бессарабці з 2012 року до серпня 2019-го. Розширили площу завдяки сусідньому приміщенню від цього ж орендодавця, де раніше працював магазин Ferrari. «Це приміщення, що є частиною майнового комплексу власників: на мінус першому працює паб «Кеды искусствоведа», на першому – працювала «Чашка», а на другому – Dubai. Фокус власників – максимально капіталізувати приміщення за допомогою успішних ресторанних форматів. Тому вони були зацікавлені в тому, щоб ми зробили щось нове», – пояснює Сухомлин. «Чашка» – це добре і круто, це історія. Але потрібно щось таке, що зможе освіжити приміщення», – пригадує розмови з власниками ресторатор. Згодом поряд звільнилося й приміщення Ferrari, яке орендодавці запропонували Сухомлину та Гальперіну. Тому вирішили використати площу, щоб запустити новий формат, частиною якого стала оновлена «Чашка», додає Сухомлин.

 Bro Market

Де: місто Київ, вулиця Велика Васильківська, 1/3-2

Коли: 10:00–22:00

Телефон: 066 040 7069

Facebook

Співзасновник Bro Market каже, що на момент отримання цієї пропозиції, вони з партнером мали два готові формати для фудхолу – Slice та Sush. «Вони вже працювали, бо ми готували їх для Kyiv Food Market. В останній момент не домовилися [із засновниками KFM], але чого добру пропадати?», – каже Сухомлин про формати піци та суші, які перевіряли також на барахолках «Кураж Базар». Третій формат для Bro Market підготували згодом – паназійська кухня в «Люсі».

Чому обрали назву Bro Market? У частині «Bro» власники висловили пошану київському цукровому магнату початку ХХ століття Лазареві Бродському, коштом якого звели Бессарабський ринок. «Ми мріємо про те, щоб Бессарабський ринок колись став класним – хай це буде ринок, маркет чи мікс форматів. Просто, щоб він став місцем, яким він заслуговує бути», – каже Сухомлин. Повагу ринку навпроти закладу висловили й на рівні інтер’єру: команда архітектора проєкту Слави Балбека стилізувала зону приймання замовлень і відкритих кухонь під прилавки Бессарабки.

Bro Market почав роботу в п’ятницю, 13 березня, а вже в понеділок оголосили про закриття закладів на час загальнонаціонального карантину через пандемію коронавірусу. Під час карантину Bro Market став штабом ресторанів власників, каже Сухомлин. «Тут збиралися всі наші керівники, тут працював наш центр із доставки їжі й збиралися кур’єри, якими тимчасово стали наші офіціанти, бармени та баристи», – додає співзасновник.

 Детальніше про кризу в ресторанному бізнесі – у великому матеріалі The Village Україна.

Наразі Bro Market працює у форматі 10:00–22:00, за вимогами міської влади щодо роботи під час карантину. Відповідно до них, зону замовлення трьох форматів закрили акриловими листами для безпеки гостей, а персонал використовує необхідні засоби індивідуального захисту та просить гостей дотримуватися гігієнічних заходів.

Локація

Bro Market орієнтовно втричі більший за колишнє приміщення «Чашки». Усередині близько 120 посадкових місць – в основній залі навпроти кавового бару, окремій залі на місці колишньої вхідної частини кав’ярні, а також у зоні біля стійки замовлення трьох форматів. Біля входу гостей зустрічає оновлена «Чашка», а в глибині зали – лінія приймання замовлень від форматів Slice, Sush і «Люся». Також працює літній майданчик перед фасадом.

«Це місце – про людей і місто. У нас було два головних завдання на проєкті. По-перше, об’єднати в одному приміщенні чотири різні формати. По-друге, створити атмосферу, що спонукала б до легкої невимушеності посеред суєти міста», – розповідає архітекторка Balbek Bureau Анастасія Мірзоян. Додає, що розміщення форматів підказала геометрія приміщення. Також одну із зон прикрасили роботою сучасного українського митця Олександра Гребенюка, який працює зі стритартом під псевдонімом graph0man. Зокрема, у зоні на колишній локації «Чашки» – робота з кінотеатром «Київ».

Формати


«Чашка»

«Оновлена «Чашка» – це кав’ярня з новим обладнанням, класною командою, а також сніданками та випічкою власного виробництва», – розповідає співзасновник Ігор Сухомлин. За команду «Чашка» відповідає Тетяна Тарикіна, призерка чемпіонату світу з приготування кави у джезві, яка раніше працювала адміністраторкою «Чашки», а також мала досвід роботи в кав’ярнях «Світ кави» та Right Coffee Bar. Сухомлин додає, що подбали про власний хліб і випічку: наприклад, тістечка, деніші та сосиски в тісті. За час карантину в меню ввели й бургери (170-180 грн).

Еспресо – 35 грн

Капучино – 55 грн

Фільтр-кава – 40 грн

Великий авокадо-тост із чері – 185 грн

Мелт «Чотири сири» – 148 грн

Бургер із яловичиною – 170 грн

Slice

Slice – це формат піци з окремими шматками, замість цілого відкритого пирога. «Це ситно, смачно й дешево. Як на мене, цей формат має ідеальний показник value for money», – каже Ігор Сухомлин про слайси по 49 гривень. Відповідає за Slice шеф-кухар Mimosa Brooklyn Pizza Артем Баклицький, але на рівні технології це інша піца. «Якщо в Mimosa ми ферментуємо тісто протягом трьох діб, то в Slice – протягом доби. Це адаптація до формату слайсу», – коментує Баклицький. Пропонують чотири види піци, з них три постійні («Маргарита», «Чотири сири», «Пепероні»), а ще один періодично змінюють. Також в асортименті салати «Цезар» (68 грн) і «Коул-Сло» (37 грн).

«Маргарита» – 49 грн

«Чотири сири» – 49 грн

«Пепероні» – 49 грн

Sush

Sush – це формат ролів і боулів від шеф-кухарки Елеонори Баранової (Fish & Pussycat). Пропонують суші, фреш-роли та боули. Позиціюють як більш демократичну версію каліфорнійських суші з Fish & Pussycat.

Рол «Філадельфія» з лососем та авокадо – 210 грн

Рол «Каліфорнія» з креветкою – 223 грн

Рол з авокадо та сніжним крабом – 210 грн

Боул із креветкою і манго – 155 грн

Боул з рисом, лососем і шпинатом – 165 грн

«Люся»

«Люся» – це формат зі стравами з Азії, за який також відповідає шеф Елеонора Баранова. Наприклад, пропонують в’єтнамський суп фо й тайський том-ям, а також спрінг-роли, вонтони та локшину. «На неймінг мене надихнула креативна агенція Banda, я прочитав в інтерв’ю Єгора [Петрова, співзасновника Banda], що прикольно називати проєкти повністю порожніми словами, що жодним чином не пов’язані з контекстом», – розповідає Сухомлин.

Фо бо – 142 грн

Том-ям з креветками – 170 грн

Курка в кисло-солодкому соусі з ананасом – 162 грн

Яєчна локшина з креветками – 162 грн

Гьодзе з бараниною – 122 грн