Gastrofamily Market – це фудхол «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», розташований біля Бессарабського ринку. Усередині сім форматів ресторанної компанії – від «Білого наливу» до нового «Шашлики, вино & друзі» з грузинською кухнею.

Відкриття закладу в тестовому режимі й виключно у форматі літнього майданчика відбулося 10 червня, з 23 червня, після дозволу міської влади на роботу в залах, маркет працює й у двоповерховому приміщенні.

Gastrofamily Market

Де: місто Київ, вулиця Басейна, 1-3/2

Коли: 10:00–23:00 (з понеділка по четвер), 10:00–02:00 (п’ятниця та субота)

Телефон: 093 199 88 44

Facebook

Концепція та локація

Gastrofamily Market – це перший фудхол «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», що поєднує сім форматів ресторанної компанії у двоповерховому приміщенні на Бессарабці. Загалом заклад має близько 500 посадкових місць (включно з літнім майданчиком), він розташований у колишньому приміщенні ресторанного холдингу Bulldozer Group, де працювали формати I’m Burger, Salo Bar і «Рыба Пила». Вхід до приміщення – на фасаді ТЦ Arena City на розі вулиці Басейної та Бессарабського проїзду.

Сім форматів від ресторатора Борисова в межах фудхолу можна назвати результатом роботи «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» за останні два роки. Запуск формату «Білий налив» навесні 2018 року відзначив нову частину в історії компанії – вихід у демократичні та smart casual формати. «Перші сім-вісім років я розвивав гастрономічну культуру України за допомогою форматів, повністю протилежних до наявних на ринку. Усі робили піцу, суші, кальян, караоке й бургери, але не з крабом. А ми робили сучасний ресторан української кухні, найкращий азійський ресторан тощо. [...] Сьогодні ми розвиваємо формати, які швидко масштабуються», – розповідав Дмитро Борисов в інтерв’ю The Village Україна 2019 року. «Наші формати точно будуть працювати, людям будуть потрібні демократичні формати після кризи», – каже співвласниця та виконавча директорка «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» Олена Борисова.

Олена Борисова проводить екскурсію Gastrofamily Market у масці, для портрету на хвилину знімає засіб індивідуального захисту

Окрім «Білого наливу», за два роки компанія почала активно розвивати формати Dogz & Burgerz, Mushlya Cafe, «БПШ», Philadelphia та Pinzarella. «Gastrofamily Market – це можливість зібрати всі наші найпопулярніші формати в одному місці», – каже Борисова. Додає, що проєкт фудхолу компанія розробляла близько трьох років, здебільшого час витратили на пошук приміщення.

Борисова каже, що в перші тижні роботи Gastrofamily Market відвідує близько 2000 гостей, у повноцінному режимі планують обслуговувати 3000–4000 гостей на добу. Із часом заклад планують перевести на цілодобовий режим роботи. Середній чек при цьому хочуть зберегти невисоким: від 150 до 200 гривень. «Усі ціни на маркеті аналогічні цінам у наших закладах», – доповнює керівниця «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова».

Окрім того, компанія сприймає Gastrofamily Market як показовий проєкт для подальшого масштабування формату фудхолу на умовах франчайзу. «Цим форматом ми показуємо, як можна грамотно розподіляти простір – хай це буде приміщення, ТРЦ чи інший формат. Ми не ставимо поряд три бургерні чи три суші-бари, які з’їдають одне одного. Навпаки – можемо запропонувати комплексне консалтингове, технологічне та операційне рішення для торговельних площ», – пояснює Борисова. Уточнюють, що перший місяць роботи виділяють на фіналізацію робочих процесів, а перші три місяці – на відпрацювання формату для майбутнього масштабування.

Формати

На першому поверсі Gastrofamily Market працює чотири формати: «Білий налив», Dogz & Burgerz, «БПШ» і «Шашлики, вино & друзі». На другому – комбінований формат Mushlya та Pinzarella.

«Білий налив»


Біля входу гостей зустрічає флагманський формат «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» «Білий налив». Пропонують звичні за закладами у 20 містах України позиції, але без хот-догів – виключно напої. «Сидр, наливки, а також «український Aperol Spritz» і наш приватний бренд напоїв Gastrofamily. Змінюватимемо та оновлюватимемо лінійку відповідно до сезонів», – каже Олена Борисова.

З меню:

  • Сидр – 39 грн
  • Наливка – 29 грн
  • Mushlya Spritz – 59 грн
  • Limoncello Spritz – 89 грн

Dogz & Burgerz


Dogz & Burgerz – другий демократичний формат «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», який у Києві працює в ТЦ Globus і на Печерську. У меню – бургери, хот-доги та карівурст. Як додатки пропонують картопляні діпи, батат-фрі та курячі нагетси. Незабаром формат запустять на Хрещатику поряд із Mushlya Bar, каже Борисова.

З меню:

  • Хот-дог – 29 грн
  • Дабл-дог – 59 грн
  • Чизбургер D&B – 49 грн
  • Стейк-бургер – 89 грн
  • Beyond Meat Burger – 89 грн

«БПШ»


«БПШ» – формат «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова», який запустили у 2019 році на площі Льва Толстого. Пропонують біляші, пончики та шаурму. Як додаток, наприклад, путіни – канадський стритфуд із картоплею, який раніше можна було замовити в «Останній барикаді». Ресторанна компанія відкрила другий заклад формату в травні на Антоновича, а зараз готує відкриття ще кількох закладів – зокрема, на «Арсенальній» і «Вокзальній», а також на Подолі.

З меню:

  • Біляш із м’ясом – 29 грн
  • Курячий бульйон – 29 грн
  • Шаурма з птицею – 59 грн
  • Шаурма XXL – 79 грн
  • Пончики з цукровою пудрою – 19 грн за 6 шт.

«Шашлики, вино & друзі»


Новий формат ресторанної компанії на Gastrofamily Market – це грузинська кухня під назвою «Шашлики, вино & друзі». «На українському ринку склався стереотип, що грузинські страви – це в першу чергу тісто. Ми ж вважаємо, що це передусім м’ясо. Недооціненим продуктом нам здавалися й шашлики, тому вирішили зробити на ньому акцент», – додає Борисова. Окрім шашликів, пропонують хачапурі, хінкалі та люля-кебаби, а також плов.

З меню:

  • Шашлик із курки (стегно) – 79 грн
  • Шашлик зі свинини – 98 грн
  • Люля-кебаб із яловичини – 89 грн
  • Плов зі свинячим ошийком, барбарисом і фініками – 89 грн

Oxota na Ovets


Oxota na Ovets – це ресторан паназійської кухні на Воздвиженці, на фудхолі його адаптували до формату. «Це адаптований формат паназійського ресторану. Хотіли зібрати найбільш популярні позиції з Азії в демократичному форматі й із великими порціями», – розповідає Борисова. У меню – супи фо й том-ям, вок і спрінг-роли, а також качка по-пекінськи, яку можна придбати цілу (369 грн) і половину (198 грн).

З меню:

  • Спрінг-роли з овочами – 69 грн
  • Рис вок із куркою і тигровими креветками – 98 грн
  • Фо – 89 грн
  • Том-ям – 98 грн
  • Ціла качка по-пекінськи – 369 грн

Mushlya


Mushlya – формат «Сім’ї ресторанів Дмитра Борисова» з рибою та морепродуктами. «Тут ми зібрали всі хіти з Mushlya. Зазвичай ми розрізняємо Mushlya Bar і Mushlya Cafe, оскільки останній передбачає ресторанне обслуговування, але тут вирішили поєднати формати», – пояснює Борисова. Також пропонують роли з Philadelphia.

З меню:

  • Сендвіч зі слабосолоним норвезьким оселедцем – 59 грн
  • Казанок мідій у вершковому соусі – 69 грн
  • Роли Philadelphia з тунцем – 159 грн
  • Білоногі креветки – 49 грн за 5 шт.

Pinzarella


Pinzarella – формат Дмитра Борисова, що запустили наприкінці 2019 року біля площі Льва Толстого. Пропонують пінци та пінси: «Вважаємо, що це актуальний формат, тому що піца зазвичай передбачає подачу на кількох людей, а ми пропонуємо менші розміри на одну людину».

З меню:

  • Пінца «Маргарита» – 59 грн
  • Пінца «Чотири сири» – 59 грн
  • Пінса з мортаделою, печеними перцями та чері – 89 грн
  • Пінса з буратою з трюфельним соусомі – 99 грн

Фото: Марго Дідіченко для The Village Україна