Новий моноформат із бургерами розпочав роботу у фудкорті ТРЦ Gulliver. У ролі виконавця – компанія Food vs Marketing шеф-кухаря Жені Михайленка.

MY! Burgers & Fries / Женя Михайленко

«На цьому проекті ми виконавець, який працює із замовником. У замовника був запит на точку з бургерами. До того ж він знав, що у мене є досвід роботи з цим продуктом зі Сполучених Штатів», – коментує The Village Україна Михайленко.

Компанія Food vs Marketing запускає проект і організовує роботу закладу. MY! Burgers & Fries запускає низка спеціалістів Food vs Marketing: зокрема, шеф-кухар, технолог, архітектор, інженер та дизайнер. Михайленко додає, що він особисто розробляв меню і технологію приготування страв.

Візуалізація MY! Burgers & Fries / Food vs Marketing

«Ми запускаємо MY! Burgers & Fries спільно з Женею Михайленком. Але після запуску він не буде брати участі в операційному керівництві закладом», – зазначає представник замовника.

Тофу-бургер (64 грн)
Бургер із беконом і цибулею (115 грн)

MY! Burgers & Fries працює у тестовому режимі. Наразі у меню доступні сендвіч із куркою (70 грн) і бургери чотирьох видів (49-115 грн): із беконом і чедером, беконом і цибулею, а також із синьою цибулею, маринованим огірком і томатом та тофу.

До бургерів пропонують додатки. Згодом у моноформаті пропонуватимуть й картоплю фрі.

 У жовтні 2017 року мережа Food vs Marketing відкрила моноформат Бань Мі Banh Mi vs Marketing. Заклад на вулиці Цитадельній став для компанії другим після моноформату рамену Noodle vs Marketing.

 У 2018 році Михайленко анонсував відкриття трьох нових моноформатів: супу Фо, шаурми та бургерів.