У рубриці «Слово шефа» The Village Україна у співпраці з різними закладами запитує шефів, яка концепція їхньої кухні та що потрібно спробувати насамперед.

Бар

Fenix

м. Київ, бульвар Лесі Українки, 30А

Години роботи

08:00 – 00:00

щодня

У серпні на Печерську відкрили новий ресторанний комплекс Fenix. Його особливість – поєднання італійського та паназійського ресторанів під одним дахом. Так, Fenix Italia та Fenix Asia – це два окремі заклади зі своєю концепцією, командами та шеф-кухарями.

Ще одна особливість нового місця – однойменний бар. Власники позиціюють його як окремий повноцінний заклад для дозвілля.

Артем Синегуб


шеф-бармен Fenix

Олег Ковальчук


старший бар-менеджер Fenix

Яка концепція бару Fenix?

Артем Синегуб: Бар Fenix поділяється на дві частини – паназійську та італійську. Кожна має свою атмосферу, музику, барне й коктейльне наповнення. Італійська частина більш «традиційна» – тут ми зробили акцент на вдосконалені класичних напоїв, повільній насолоді та атмосфері релаксу. А в азійській змогли дати волю фантазії та познайомити гостей із міксом смаків різних продуктів. Тут відвідувачі танцюють і весело проводять час під DJ-сети.


У чому особливість бару?

Артем Синегуб: Ми пропонуємо великий асортимент алкоголю та авторські коктейльні карти. Крім того, завжди намагаємось здовольнити смакові запити гостя на 100% та прагнемо створити нову барну культуру в Києві. За нашою барною стійкою гості мають почувати себе більш вільно, ніж у ресторані за столом із білою скатертиною.

Ми також працюємо над тим, щоб бар Fenix сприймали як окрему одиницю, а не тільки як частину ресторану.

Олег Ковальчук: Ми хочемо, щоб Fenix став значною частиною барної культури столиці. Для нас важливо, щоб гості знали не тільки про ресторанний комплекс, а й про бар Fenix, де можна відпочити, повеселитися та класно провести час. Уже зараз гості, які приходять на вечерю в Fenix, продовжують вечір у нашому барі, спілкуються з барменом, який знайомить із великою палітрою смаків і рекомендує нові цікаві поєднання.

Яке меню бару?

Олег Ковальчук: У барі Fenix є дві авторські коктейльні карти – італійська та паназійська. Рецептуру кожного напою ми розробляли всією командою. В італійській карті гості можуть познайомитися з нашим переосмисленням класики. А в паназійській ми зробили акцент на кисло-солодких коктейлях. Крім того, тут ми більше працюємо з азійським продуктом. Одним із таких напоїв є коктейль K-POP, в якому ми поєднали смородину, какао та цитрус. Він має глибокий насичений ягідний смак із нотами шоколаду, який ми збалансували кислим юзу.

Також маємо великий вибір дижестивів і віскі. Крім іншого, це позиції, які нам спеціально привозять із країн Азії: віскі з Тайвані, Японії, Китаю, Індії. Наприклад, Kavalan Ex-Sherry Oak 46%, Kavalan Single Malt 40%, Amrut Raj Igala 40%. Також у барі є велика лінійка японського віскі від компанії Suntory, асортимент постійно поповнюємо новими позиціями.


Чим надихаєтеся при створенні коктейлів?

Артем Синегуб: Зазвичай головне натхнення – це подорожі, але цього року доводиться фантазувати. Над створенням котельної карти ми з Олегом працювали близько місяця. Вона хоч і не велика, але кожен коктейль у ній особливий. Ми починали із загальних орієнтирів – яку частину ми хочемо зробити більш кислою, яку десертною, нейтральною та міцною. Далі підбирали смаки.

Який метод приготування коктейлів ви використовуєте?

Артем Синегуб: Ми дотримуємося тенденції приготування Low-ABV коктейлів – напоїв із низьким вмістом алкоголю. Їхня перевага в тому, що можна випити кілька різних коктейлів, насолодитися смаками, але не сильно сп’яніти. Під таку концепцію ми трансформували кілька відомих напоїв, наприклад, коктейль White Colada.

Олег Ковальчук: Цей коктейль – наше переосмислення Pina Colada. Класичний рецепт має велику кількість вершків і фрешу ананаса. Ми створили власну варіацію: замість вершків використовуємо молоко, аби освітлити коктейль. Так ми отримуємо напій, схожий на «Шардоне», але з більш яскравим смаком кокоса, юзу та рому. Він дуже легкий і розкривається приємними смаками – чудовий варіант для початку вечора.


Які три коктейлі варто спробувати насамперед?

Коктейль Americano 2.0

240 гривень

Наш коктейль Americano 2.0 – варіація на класичний популярний напій Americano. Для нього ми настоюємо вермут на ревені, що дає легку трав’яну кислотність, а гіркий вермут – на полуниці, щоб надати йому фруктових відтінків. Потім коктейль газуємо в сифоні – так дрібні бульбашки вибухають на язиці й поширюють смак усіма рецепторами.


Bellini

270 гривень

Ще одна варіація класичного коктейлю – це наш Bellini. Ми переглянули класичний рецепт і зробили щось середнє між Bellini та Rossini. У насичений коктейль зі смаком персика з просеко ми викладаємо піну з полуниці та розмарину.


Spiced Sour

180 гривень

Spiced Sour – це також авторська варіація класики. У пряний коктейль на основі ананасового рому ми додаємо домашню заготівлю з кокосового молока та лемонграсу. Так напій отримає насичений смак кокосу, що гармонійно поєднується зі свіжістю лемонграсу.

Долучайтеся до спільноти FENIX в соцмережах


FENIX ITALIA

FENIX ASIA

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ