У середньому українці випивають до 15 чашок кави на тиждень, з яких 6 – це кава «з собою». Про це свідчать результати дослідження «Споживання кави поза домом», проведене «Кантар Україна» на замовлення McDonald’s.

77% населення міст України віком 16–55 років п’ють каву. Водночас 68% із них купує її в закладах харчування поза домом: у кав’ярнях, кавових точках і кафе. 

Серед кави, що споживається поза домом, переважає «біла кава». Загальний відсоток кавових напоїв із молоком становить 55% від усіх куплених чашок. Насамперед це лате, капучино та американо. Чорну каву п’ють 45% людей. 

61% кави споживають без десертів, 19% із солодощами. З усіх опитаних 16% купують каву з сиропом чи топінгом.

Серед найпоширеніших причин споживання кави українці назвали бажання задовольнити потребу; підбадьоритися та зарядитися енергією; розслабитися та відпочити; побалувати себе й насолодитися моментом.


У 2019 році в Україні провели дослідження вітчизняного ринку кави. У традиційних кав’ярнях найбільш популярними напоями тоді стали американо, лате, капучино й еспресо. Зі свого боку, у кав’ярнях третьої хвилі гості найчастіше обирають лате, капучино, еспресо та фільтр-каву відповідно.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі