Продажі у закладах громадського харчування впали в середньому на 26% за чотири дні карантину − з 12 по 15 березня. Про це йдеться у дослідженні компанії з автоматизації кафе, ресторанів та магазинів Poster.

У Києві, Дніпрі та Одесі продажі впали на 24%, у Львові − на 23%, у Харкові − на 20%. На вихідних 14-15 березня продажі знизилися на 36% порівняно з 14-15 березня 2019 року.

Ресторани та кафе запускають доставку і підключаються до сервісів Glovo та Uber Eats, щоб зберегти продажі.

«Ми поки чекаємо. Хочеться зрозуміти реальні потреби людей під час карантину. Щось підказує мені, що і доставка працювати не буде. Якщо я сиджу вдома з гречкою, то не замовляю доставку їжу, з супермаркету - так, з аптеки - так, а ось з ресторану - під питанням», − розповідає Денис Жаткін, засновник мережі пабів «Кеды искусствоведа».

Poster − хмарна система автоматизації для кафе, ресторанів та магазинів, яка обслуговує більше 12 тисяч компаній. Дослідження Poster базується на даних близько 3500 ресторанів та кафе України.


Уряд ЗАПРОВАДИВ КАРАНТИН в Україні на три тижні у зв’язку з поширенням коронавірусу COVID-19, а у Києві − з 12 березня до кінця місяця. З 15 березня держава на два тижні ЗАКРИВАЄ КОРДОНИ для іноземних громадян.

В Україні не працюватимуть заклади громадського харчування і ТРЦ через карантин, а лише продуктові та господарські магазини, аптеки, банки та банкомати й автозаправки.