Другий заклад у форматі раменної Noodle vs Marketing планує відкрити компанія Food vs Marketing. Для цього команда планує залучити зовнішні інвестиції. Потенційних інвесторів запрошують на презентацію проєкту, що відбудеться 20 липня. 

«Ми не стоїмо на місці, хочемо відкрити більшу раменну. У чинному приміщенні кількість місць обмежена, ми суто фізично не можемо помістити стільки людей. Тому збираємо всіх охочих інвестувати в нашу компанію і створення «Раменної 2.0.» на закриту презентацію», – коментує The Village Україна менеджерка Food vs Marketing Ксенія Василькова.

«Якщо ви любите наш продукт і хочете інвестувати у «Раменну 2.0», заповніть цю анкету, і ми забронюємо для вас місце на презентації, яка відбудеться 20 липня. На ній шеф-кухар Женя Михайленко розповість про можливості інвестицій та плани на майбутнє, а також відповість на ваші запитання», – йдеться у повідомленні Food vs Marketing. 

У Noodle vs Marketing додають, що вже шукають приміщення для нового закладу.

 Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.

 Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing, моноформат бань мі Banh mi vs Marketing і стритфуд Window 1.

 Окрім того, у лютому Food vs Marketing запустила як партнер перший кіберспортивний бар України NaVi Bar.

 Раніше Food vs Marketing планували продати 25% компанії для залучення інвестицій у розвиток.

 Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.

Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна