Стритфуд-точка із сендвічами бань мі Window 1 розпочала роботу на вулиці Антоновича. Заклад працює щодня, крім неділі.

На початку жовтня засновник мережі Food vs Marketing Женя Михайленко запустив заклад у тестовому режимі – на один день. з 1 листопада заклад працює повноцінно.

«Це наша експансія у просуванні сендвічів та салатів Banh Mi vs Marketing», – розповідав Михайленко The Village Україна.

У меню три види сендвічів – з ковбасою, куркою і яйцями та сиром. Усі позиції коштують 70 гривень. Ще по 10 гривень коштують додатки до сендвічів. Також у меню салат (90/115 грн).

Window 1 працює у режимі to-go. Гості замовляють страви й отримують їх через спеціальне вікно. Посадкових місць у закладі немає.

За словами Михайленка, ще одну точку в подібному форматі він планує відкрити на Подолі.

 Про майбутнє відкриття Михайленко повідомляв у квітні.

 Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing і моноформат бань мі Banh mi vs Marketing.

 Історію Food vs Marketing ми розповідали у форматі «Власники».

 Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.

коли:

10:00-19:00 (з понеділка по суботу)

Де

вулиця Антоновича, 48

ФОТО ТА ОБКЛАДИНКА: Window 1