Винний бар Like A Local’s почав продавати вино під власним брендом. Заклад випустив колекцію вин з оригінальними інтерактивними етикетками.

Зараз доступні три види вина: ігристе, рожеве та біле. Невдовзі має з’явитися також червоне вино, повідомили у Like A Local’s Wine Bar у коментарі The Village Україна.

Для кожного вина створили окрему інтерактивну етикетку. За їхню розробку відповідало агентство R Agency. Кожна етикетка передає настрій вина та містить заклик до певної дії. Ігристе вино – «Нумо грішити», рожеве вино – «Мур?», біле вино – «Гоу тусити», а червоне – «Тебе чекати?».

Як зазначила співзасновниця Like A Local’s Wine Bar Євгенія Ніколайчук, їхня колекція вин створена для міленіалів, які не хочуть заглиблюватись у сорти вина, їхнє походження, тому зазвичай обирають вино за етикеткою.

«Сама ідея зародилася десь рік тому.  Ми хотіли зробити щось смішне, водночас інтерактивне і таке, чого ще не було на українському ринку», – коментує Ніколайчук.

Усі вина виробляють в Україні. Ігристе вино – це одеський виробник «Шабо», його вартість становить 350 гривень. Біле та рожеве вино постачає закарпатська торгова марка «Шато Чизай», вартість пляшки – 250 гривень.

На усі вина до 30 вересня при купівлі з собою діє знижка -30%. Придбати їх  можна в двох закладах у Києві – на Січових Стрільців, 26 та Льва Толстого, 5.

Фото: Євгенія Ніколайчук, ОБКЛАДИНКА: Like A Local's Wine Bar